Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det här med ägg. Vad är vitan till för egentligen?

Utfyllnad. Lite som dialog i en porrfilm.

Nu har jag filat med sången på den där låten jag la upp. Försöker ha det lite sprött. Vad tycker ni? Gillar den själv efter några lyssningar.

Hur låter framförand mix etc?

Another Soldier:

http://soundcloud.com/slejnard/another-soldier

Ska ta ett lyss med heddfånes när jag kommer hem.
Postat

I dag börjaf fotbolls-em i Frankrike. Premiärmatchen är Frankrike mot Rumänien. Sverige spelar mot Irland på måndag. Alla matcher sänds av SVT eller TV 4.

Det ska bli kul att diskutera matcherna här.

Postat

Gött 🙂

Jag kan inte lyssna på xp-datorn, men jag laddade hem filen och ska föra över den till normaldatorn om jag kan hitta ett usb-minne.

Postat

Dejten igår gick bra. 😎 Aldrig trodde jag väl att The Room och Braindead skulle fungera så bra som förspel. 😳

Postat

Dejten igår gick bra. 😎 Aldrig trodde jag väl att The Room och Braindead skulle fungera så bra som förspel. 😳

Blev du av med förkylningen?

Postat

Nope, känner mig värre idag. 🙁 Jag kanske knullade fel.

Har du sneknullat? Var det någon bismak av Knut, Tyko eller måhända Conny? Kanske svårt att avgöra när man är förkyld? Du kan ju trösta dig med att de ovannämnda (eller vad de heter) kommer ha rinnande kran den närmsta tiden ☺️😳 Vilket underbart arrangemang egentligen. Hon kan ju delegera hushållsarbeten bäst hon vill. Du kan ta hand om ev. dataproblem, Conny kanske skruvar på bilen, Tyko är en djävel på städ o tvätt och Knut är kanske en veritabel diskgud. Hon sitter där som spindeln i nätet och bara myser. 😛
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.