Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nåja, i Googles obegripliga serie om obskyra kändisar från en tid innan elen fanns i var mans hem fortsätter de obönhörligen framåt idag med Phoebe Snetsinger, en... ähum... ornitolog... Jag vet inte... man hade kunnat nämna att denna dag år 68, tog kejsare Nero sitt liv eller suprematiakten i England 1549 (även om det är ett gränsfall i allmänintresse, tänk om vår kung...) eller att denna dag 1934 släpptes den första Kalle Anka filmen. Man kunde ju också tänka sig att uppmärksamma att Dylan gavs en heders doktorstitel i musik 1970 eller att Edward Snowden ger sig till känna denna dag 2013. Jag skulle kunna fortsätta, tycker bara att Googles val av "dagar att uppmärksamma" har blivit helt obegripliga... en ornitolog...

Vem behöver google när man har DoL. Ehhh....du glömde skatterevolten i Hertogenbosch 1525, och att Halleys Komet passerade denna dag 1456.

Postat

Inkafolket hade också tidigt lärt sig att tämja marsvinet som de använde som dragdjur... men så gick det ju som det gick också...

Dom använde väl för helvete inte marsvin som dragdjur?

Postat

Betygen för läsåret är satta - och jag känner mig tio år yngre! Nu har jag bara kvar rapportering av nationella prov. I morgon är det avslutning och sedan kommer mötesveckan... utan elever...

graphics-3d-smileys-163455.gif

Postat

Vem behöver google när man har DoL.

Inkafolket hade också tidigt lärt sig att tämja marsvinet som de använde som dragdjur... men så gick det ju som det gick också...

Dom använde väl för helvete inte marsvin som dragdjur?

😆 :lol: 😆 :lol:
Postat

😆 :lol: 😆 :lol:

Tänker du att alla bara köper det där, eller?

Körde samma still ibland förr i världen irl när jag var uttråkad. Slängde fram nåt idiotiskt påstående som jag sedan argumenterade som fan för. Det slutade förvånansvärt ofta med att folk trodde på det jag sa.

Postat

Hoppas han inte ska prata om hur man upprätthåller sin musikaliska talang, då blir det pratet kort på gränsen till icke-existerande. 😏

Postat

Hoppas han inte ska prata om hur man upprätthåller sin musikaliska talang, då blir det pratet kort på gränsen till icke-existerande. 😏

Man läser mycket sånt om honom på nätet. Vad är det för fel på honom?

Postat

Han har inte upprättahållt sitt trumspelandet. Komp som han skrev på 80-talet kan han inte lira längre, han förenklar det ganska rejält och lyckas ändå vara otight för det mesta.

Kirk Hammet har lite samma problem, dock inte alls i lika stor utsträckning.

Medan James Hetfield är och förblir den tighta klippan i bandet. Han är den stabila metronomen som trummisen egentligen borde vara i ett metalband.

Postat (redigerat)

Tänker du att alla bara köper det där, eller?

Körde samma still ibland förr i världen irl när jag var uttråkad. Slängde fram nåt idiotiskt påstående som jag sedan argumenterade som fan för. Det slutade förvånansvärt ofta med att folk trodde på det jag sa.

Ett tag tänkte jag fortsätta att hävda att "jorå de hade marsvin ett tag..." men insåg att det var för bisarrt.

Cyklisten? Kan han svenska?

Men inte kan det vara lätt och spela trummor och cykla samtidigt den gode Lars?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Men inte kan det vara lätt och spela trummor och cykla samtidigt den gode Lars?

Säg inte det. Micke tyx ju mena att han är ute och cyklar när han spelar trummor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.