Dark Of Light Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 MEN VARS ÄR HAN DÅ???? DEEEEEEE GEEEEEE!!!?
Algotezza Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 MEN VARS ÄR HAN DÅ???? DEEEEEEE GEEEEEE!!!? Den Gamle? Den Gode?
k9 (oregistrerad) Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 MEN VARS ÄR HAN DÅ???? DEEEEEEE GEEEEEE!!!? Han kände för att ta en paus från forat och så har han varit lite förkyld. D e va ja vet om D G. d e d.
slejnard Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 japp! Han kände för att ta en paus från forat och så har han varit lite förkyld. D e va ja vet om D G. d e d. bra att han lever!
k9 (oregistrerad) Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 (redigerat) Hittade denna på fora. Här är en sak jag spelade in förut som jag tycker låter jätteolika på olika ljudkort. Ibland klingar övertonerna rent, ibland så klipps, jittrar och distar de ganska osnyggt. Hela mixen är urgröpt för att låta mera live. Fast det finns mycket kvar i toppen ändå. http://forum.studio....kigbar-kaensla/ Redigerat 11 januari 2016 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Länkade jag inte den i höstas med? Fick dejavu
k9 (oregistrerad) Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Insåg att jag borde plocka bort de filer jag lagt upp här. Har ju ALDRIG vågat posta något färdigt här. Bara jätte råa demos och någon jätte kort idé . 😊
Dark Of Light Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Hittade denna på fora. Här är en sak jag spelade in förut som jag tycker låter jätteolika på olika ljudkort. Ibland klingar övertonerna rent, ibland så klipps, jittrar och distar de ganska osnyggt. Hela mixen är urgröpt för att låta mera live. Fast det finns mycket kvar i toppen ändå. http://forum.studio....kigbar-kaensla/ Tja vad ska jag säga? Det kommer bli en enorm live känsla om man lägger på sorl, publikljud och en och annan WOAH från "bandet som spelar." Har inga bättre tips. Insåg att jag borde plocka bort de filer jag lagt upp här. Har ju ALDRIG vågat posta något färdigt här. Bara jätte råa demos och någon jätte kort idé . 😊 Äh låt de vara, inte för att jag hört dem men ändå 😛 Hur färdiga är de flesta råmixar jag plågar er med? 😄
Dark Of Light Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Har du något färdigt så lägg upp för böfvelen!!!! 😮
k9 (oregistrerad) Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Tja vad ska jag säga? Det kommer bli en enorm live känsla om man lägger på sorl, publikljud och en och annan WOAH från "bandet som spelar." Har inga bättre tips. Öhm det är en jätte gammal tråd. Tanken var att folk skulle vara helt ointresserade av bandet. Alla hänger bara på "stans ända sylta" i den filmen som den skulle vara med i. Ville bara länka till ett exempel med mycket övertoner i och som jag tycker kan låta väldigt olika i olika lyssningar, helt enkelt. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Har du något färdigt så lägg upp för böfvelen!!!! 😮 Har inget alls längre , som sagt. 🙁 Måste fixa en startor och sätta igång igen. 🙂
Dark Of Light Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Han kände för att ta en paus från forat och så har han varit lite förkyld. D e va ja vet om D G. d e d. Briljant!
Dark Of Light Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Öhm det är en jätte gammal tråd. Tanken var att folk skulle vara helt ointresserade av bandet. Alla hänger bara på "stans ända sylta" i den filmen som den skulle vara med i. Ville bara länka till ett exempel med mycket övertoner i och som jag tycker kan låta väldigt olika i olika lyssningar, helt enkelt. 😛 Trötters pôjk här som inte har koll... 😊 Har inget alls längre , som sagt. 🙁 Måste fixa en startor och sätta igång igen. 🙂 Japp! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 11 januari 2016 Postat 11 januari 2016 Trötters pôjk här som inte har koll... 😊 Japp! 🙂 Är galet trött jag med. Har svårt att hålla ögonen öppna, men jag måste ut med hundarna innan jag går och lägger mig, så jag har inte orkat gå och lägga mig. 😐
Dark Of Light Postat 12 januari 2016 Postat 12 januari 2016 Prisad vare Neo, här kommer kaffeåterbäringen!
k9 (oregistrerad) Postat 12 januari 2016 Postat 12 januari 2016 Nej! Kräks inte upp det goda kaffet! 😮 Kaffe ska stanna i magen tills det blivit en del av kroppen. Vattnet i kaffet ska bli till kiss. Kanske lite i bajset med. Det ska komma ut i avföring inte i återbäring. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 12 januari 2016 Postat 12 januari 2016 Mot Luleåskogen! Eller skogskogen som det också heter. Själv bor jag ju i världsmetropolen Skogsvika. 😳 Ludvika, menade jag. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 12 januari 2016 Postat 12 januari 2016 En fråga om hörsel; Om en bil åker förbi er, upplever ni då ljudet som ett ljud med många frekvenser, eller en massa ljud med olika frekvenser?
Recommended Posts