Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

MEN VARS ÄR HAN DÅ???? DEEEEEEE

GEEEEEE!!!?

Han kände för att ta en paus från forat och så har han varit lite förkyld. D e va ja vet om D G. d e d.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hittade denna på fora. Här är en sak jag spelade in förut som jag tycker låter jätteolika på olika ljudkort. Ibland klingar övertonerna rent, ibland så klipps, jittrar och distar de ganska osnyggt.

Hela mixen är urgröpt för att låta mera live. Fast det finns mycket kvar i toppen ändå.

http://forum.studio....kigbar-kaensla/

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Insåg att jag borde plocka bort de filer jag lagt upp här. Har ju ALDRIG vågat posta något färdigt här. Bara jätte råa demos och någon jätte kort idé . 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade denna på fora. Här är en sak jag spelade in förut som jag tycker låter jätteolika på olika ljudkort. Ibland klingar övertonerna rent, ibland så klipps, jittrar och distar de ganska osnyggt.

Hela mixen är urgröpt för att låta mera live. Fast det finns mycket kvar i toppen ändå.

http://forum.studio....kigbar-kaensla/

Tja vad ska jag säga? Det kommer bli en enorm live känsla om man lägger på sorl, publikljud och en och annan WOAH från "bandet som spelar." Har inga bättre tips.

Insåg att jag borde plocka bort de filer jag lagt upp här. Har ju ALDRIG vågat posta något färdigt här. Bara jätte råa demos och någon jätte kort idé . 😊

Äh låt de vara, inte för att jag hört dem men ändå 😛 Hur färdiga är de flesta råmixar jag plågar er med? 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tja vad ska jag säga? Det kommer bli en enorm live känsla om man lägger på sorl, publikljud och en och annan WOAH från "bandet som spelar." Har inga bättre tips.

Öhm det är en jätte gammal tråd. Tanken var att folk skulle vara helt ointresserade av bandet. Alla hänger bara på "stans ända sylta" i den filmen som den skulle vara med i.

Ville bara länka till ett exempel med mycket övertoner i och som jag tycker kan låta väldigt olika i olika lyssningar, helt enkelt.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har du något färdigt så lägg upp för böfvelen!!!! 😮

Har inget alls längre , som sagt. 🙁

Måste fixa en startor och sätta igång igen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Öhm det är en jätte gammal tråd. Tanken var att folk skulle vara helt ointresserade av bandet. Alla hänger bara på "stans ända sylta" i den filmen som den skulle vara med i.

Ville bara länka till ett exempel med mycket övertoner i och som jag tycker kan låta väldigt olika i olika lyssningar, helt enkelt.

😛

Trötters pôjk här som inte har koll... 😊

Har inget alls längre , som sagt. 🙁

Måste fixa en startor och sätta igång igen. 🙂

Japp! 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Trötters pôjk här som inte har koll... 😊

Japp! 🙂

Är galet trött jag med. Har svårt att hålla ögonen öppna, men jag måste ut med hundarna innan jag går och lägger mig, så jag har inte orkat gå och lägga mig. 😐
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nej! Kräks inte upp det goda kaffet! 😮

Kaffe ska stanna i magen tills det blivit en del av kroppen. Vattnet i kaffet ska bli till kiss. Kanske lite i bajset med. Det ska komma ut i avföring inte i återbäring. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Mot Luleåskogen!

Eller skogskogen som det också heter. Själv bor jag ju i världsmetropolen Skogsvika.

😳

Ludvika, menade jag. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

En fråga om hörsel;

Om en bil åker förbi er, upplever ni då ljudet som ett ljud med många frekvenser, eller en massa ljud med olika frekvenser?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...