Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kanske därför som DG upplever att det tar längre tid att komma.

Det var ju roligt att vakna till.

Det ska i alla fall bli perfekt väder. 21 grader.

Annons
Postat

Dammit, skulle haft dejt nummer två ikväll men är fortfarande förkyld och var tvungen att avboka...

Nu har vi sagt preliminärt torsdag. Längsta! Hur blir du av med en förkylning på kortast möjligast tid?? 😮

Postat

Och plötsligt tog cubase emot den drivrutin för ljudkortet som jag försökt ladda in i en vecka utan framgång. Fullständigt obegripligt.

Postat

Bah, vad är väl en förkylning. Dessutom har DG rätt!!! Annars kan du ju glädja dig med att du sprider farsoten vidare till de andra som doppar pistillen i hennes honungsgrotta. Till slut kanske du har hela rätten för för dig själv istället för att äta från andras odiskade tallrik. ☺️

Postat

Well, det här är ingen sån dejt, även om jag inte utesluter att det kan hända. 😛 Jag gillar henne och tror att det möjligtvis kan finnas potential för något djupare här, även om jag är försiktig med att få för stora förhoppningar.

Och med det i åtanke vill jag inte snora ner henne och knappt kunna prata utan att låta som en groda. xD

(Dessutom är det JÄTTESVÅRT att gå ner på någon när man inte kan andas genom näsan. 🙁 )

Postat

FÖRRESTEN JAG GLÖMDE POSTA MIN EXCITEMTENT HÄR FÖRUT! INGEN HÄR KANSKE BRYR SIG, KANSKE CHAE, JAG VET INTE HUR STORT FINAL FANTASY-FAN HAN ÄR, VEM BRYR SIG, JAG ÄR EXCITED!!!!

DOM SKA SLÄPPA EN REMAKE PÅ DET MEST UNDERSKATTADE FINAL FANTASY-SPELET GENOM TIDERNA! FUCK! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!

Postat (redigerat)

Well, det här är ingen sån dejt, även om jag inte utesluter att det kan hända. 😛 Jag gillar henne och tror att det möjligtvis kan finnas potential för något djupare här, även om jag är försiktig med att få för stora förhoppningar.

Och med det i åtanke vill jag inte snora ner henne och knappt kunna prata utan att låta som en groda. xD

(Dessutom är det JÄTTESVÅRT att gå ner på någon när man inte kan andas genom näsan. 🙁 )

☺️ Önskar dig lycka till med "the sallad tossing" och kärleken kompis.

Visst är det ändå konstigt med nästan samtliga filmer & spel som utspelas i en framtid eller en annan galax långt, långt härifrån att det mesta är otroligt utvecklat. Allt ifrån kläder, bodyarmor, fordon... utom vapnen. Man slåss med svärd och yxor när en schysst Remington 870 eller valfri AK variant skulle göra jobbet så mycket enklare. Kanske inte göra spelandet spännande men ändå... Sålde förresten min S&W 686 och byter till en Glock 19. Billigare ammo bl a. Skjutandet har legat lite i stiltje på sista tiden men hoppas på en nytändning... Men det är klart att en yxa hade varit billigare.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Kärnvapen! Fatta va fett!! Men tråkigt. Tar bara några minuter så äre klart! 😑

Jo. Nu är det bara att börja göra hits.

Härligt! ☺️😄

Postat

Kärnvapen! Fatta va fett!! Men tråkigt. Tar bara några minuter så äre klart! 😑

Härligt! ☺️😄

Men mina textuppslag försvann med datorhaveriet. Att man aldrig lär sig.

Postat

Men mina textuppslag försvann med datorhaveriet. Att man aldrig lär sig.

Här haru´

Näpp Till Nupp

Jag vaknade i morse, med något välbekant

En resning jag fått, så ståtlig och grann.

Jag slog till den av ren djävla princip.

Här ska inte liggas, endast jag styr min pitt.

Näpp till nupp.

Näpp till nupp.

Näpp till nupp.

Näpp till nupp.

Postat

Din gamle koprofag.

Jag ser dig i kön till Macke Donken.

Jag ser dig vid närmsta frysdisk.

Jag hör dig smacka av välbehag.

Av snabblagat kött, fågel, fisk.

Ju mer friterat desto bättre.

Ju mer flöt som flödar här.

Näringsvärdet tillhör de sämre.

Skitmat gäller nu och här.

Hej, hej din gamle koprofaaaag!

Har du ätit gam eller bildöd svan?

Hej, hej din gamle koprofaaaag!

Oljigt fett, ruttet och skämt,

allt tuggas med välmehaaaag.

Säg för all del om du vill ha fler uppslag DG! I´m on a roll here. ☺️

Postat

Din gamle koprofag.

Säg för all del om du vill ha fler uppslag DG! I´m on a roll here. ☺️

Det är bra. Nu har vi båda använt ordet koprofag på nätet samma dag. Vi har mycket gemensamt.

Postat

Dammit, skulle haft dejt nummer två ikväll men är fortfarande förkyld och var tvungen att avboka...

Nu har vi sagt preliminärt torsdag. Längsta! Hur blir du av med en förkylning på kortast möjligast tid?? 😮

Ingefära i blåbärssoppa

Kamomillte med honung.

Vitaminchock.

Vad fan ska man vänta för. Vill båda är det bara att köra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.