slejnard Postat 5 juni 2016 Postat 5 juni 2016 😆 Njä de sjunger den i kyrkan innan det får räcka. Lol @ dol å svar till blufdrik 😑 Å PT 😮
CHAE Postat 5 juni 2016 Trådstartare Postat 5 juni 2016 @DoL; trumstockarna i all ära men huvudsaken är ju att ingen plankar in för då barkar det åt helvete. Då kommer dessutom farbror polisen på stubben! 😆
Bluddrik Postat 5 juni 2016 Postat 5 juni 2016 ☺️ Nu gör jag kväll. Hare! Grymt sliten Sover du med solglasögon?
Dark Of Light Postat 6 juni 2016 Postat 6 juni 2016 @DoL; trumstockarna i all ära men huvudsaken är ju att ingen plankar in för då barkar det åt helvete. Då kommer dessutom farbror polisen på stubben! 😆 - I löv you!- Näver. Det är så det stockar sig i halsen av kvaliteten på våra kommentarer... Såna där ordlekar är inte min gren. Det är ingen lek och min gren ger du fan i. Fråga Grahn. Sover du med solglasögon? Eller så har han en sådan där sexig sovmask?
Dark Of Light Postat 6 juni 2016 Postat 6 juni 2016 Det händer inte ofta.... men ibland blir jag mållös.
CHAE Postat 6 juni 2016 Trådstartare Postat 6 juni 2016 [...] Eller så har han en sådan där sexig sovmask? CPAP?
Dark Of Light Postat 6 juni 2016 Postat 6 juni 2016 Rätt likt ☺️ Hej, Slej jag hittade en grej. Kanske kan vara något?
Bluddrik Postat 6 juni 2016 Postat 6 juni 2016 (redigerat) Det händer inte ofta.... men ibland blir jag mållös. Bankjävlar som ställer till det för hederligt folk. Redigerat 6 juni 2016 av Bluddrik
Neosus Postat 6 juni 2016 Postat 6 juni 2016 Men visst fonkar forumet bättre nu? Ingen är gladare än jag för det.
Dark Of Light Postat 6 juni 2016 Postat 6 juni 2016 Men visst fonkar forumet bättre nu? Ingen är gladare än jag för det. NÄHEH!!! Jag är allt liiiiite gladare. D e d jag e. ☺️ Jå men he blåst när vi spella! Säg inte att det blev korsdrag i kyrkan igen!? 😮 Tänk också på att en god handhygien är A och vahettere O! 😑
Bluddrik Postat 6 juni 2016 Postat 6 juni 2016 Går det fortare nu? inte på den här datorn. Bajsdator.
slejnard Postat 6 juni 2016 Postat 6 juni 2016 ☺️ Vi spelade utanför kyrkan 😑 Mycket folk å FIKA! Lite mindre i Storforsen, de flesta hade farit hem då ☺️ Jo jag upplever också att det går fortare!
Dark Of Light Postat 6 juni 2016 Postat 6 juni 2016 Ofta handlar det om åldern. Ja om det går fortare alltså. Kanske därför som DG upplever att det tar längre tid att komma. En lagom ålder är bäst. Det är inte alltid det är en fördel att komma fort. Själv både kommer jag och går ibland.
Recommended Posts