Dark Of Light Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 Det är alltså kallt fast varmt men kallare än varmt å andra sidan varmare än det var när det var kallare än då en gång när det var tvärtom? PT 😑
Bluddrik Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 I samband med Muhammed Alis bortgång har jag stött på namnet Gorgeous George som någon han skulle ha tagit efter i sitt beteende. Jag vet inte om det stämmer riktigt, men denne GG eller George Raymond Wagner som han egentligen hette är en märklig figur. Han var en sk wrestler, och när wrestlingen fick sitt stora genombrott i USA iom att tv-nätet började byggas ut fanns han där som det perfekta hatobjektet med sin märkliga stil. Man säger att det bara pga honom såldes miljontals tv-apparater. Jag gillar såna här figurer, och jag vet att åtminstonne DoL gör det också så här är en film om honom. Jag hoppas att det finns ljud på filmen. Har lite problem med det nu.
Dark Of Light Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 I samband med Muhammed Alis bortgång har jag stött på namnet Gorgeous George som någon han skulle ha tagit efter i sitt beteende. Jag vet inte om det stämmer riktigt, men denne GG eller George Raymond Wagner som han egentligen hette är en märklig figur. Han var en sk wrestler, och när wrestlingen fick sitt stora genombrott i USA iom att tv-nätet började byggas ut fanns han där som det perfekta hatobjektet med sin märkliga stil. Man säger att det bara pga honom såldes miljontals tv-apparater. Jag gillar såna här figurer, och jag vet att åtminstonne DoL gör det också så här är en film om honom. Jag hoppas att det finns ljud på filmen. Har lite problem med det nu. Ja, det stämmer. Jag uppskattar den här formen av karaktärer just för att de har karaktär i dessa dagar av likformighet. Wrestling är i sig också en rätt fascinerande "sport". George påminde inte så lite om Liberace, ytterligare en märklig showman.
Bluddrik Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 Andra som nämns som har tagit efter honom är Little Richard och James Brown. Jag tycker hela historien om hur wrestlingen i USA utvecklades är intressant. TV och sedan Payperview hade mycket med saken att göra. Där finns massor av intressanta karaktärer också. Perfekt för att göra en film om. Fungerade länken?
Dark Of Light Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 Andra som nämns som har tagit efter honom är Little Richard och James Brown. Jag tycker hela historien om hur wrestlingen i USA utvecklades är intressant. TV och sedan Payperview hade mycket med saken att göra. Där finns massor av intressanta karaktärer också. Perfekt för att göra en film om. Fungerade länken? Japp, kpd. ☺️
Dark Of Light Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 Jorå... rätt lungt skulle jag vilja säga. Jag då? Gör jag ngt särskilt?
Neosus Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 Jahopp! Nahepp! Nupphupp! ...nej men en kaffe på det imorgon och alla andra dagar på det då??
Dark Of Light Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 ... och de drack kaffe resten av sina liv. Kanske något att sticka in mot slutet på någon ev. godnattsaga ifall man sitter barnvakt någon gång? -Ska vi älska? -Nej, jag har fått en släng av nupphupp. 😳
slejnard Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 ☺️ Herre Neosus va slut jag är i kroppen! Det tar på. Nu är det bara Thomas vedhög kvar imorgon. Som tur är så är de inte lika grova träd 😊
CHAE Postat 4 juni 2016 Trådstartare Postat 4 juni 2016 [...] Kanske något att sticka in mot slutet på någon [...] 😊😳 [...] Herre Neosus va slut jag är i kroppen! Det tar på. Nu är det bara Thomas vedhög kvar imorgon. Som tur är så är de inte lika grova träd 😊 Mes 😄😎
slejnard Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 😊😳 Mes 😄😎 Ha! 😄 du skulle inte orka rubba klabbarna ens! 😛 Det börjar bli mörkt. Eh ne. Här är det sol dygnet runt nu!
CHAE Postat 4 juni 2016 Trådstartare Postat 4 juni 2016 Stekpåse? 😳 Jesus jävlar, det påminner mig om en grej; minns ni de där stekpåsarna som kyckling kom i förr?! Med "klar"-knapp som puffade ut när kycklingen vart klar i ugnen. Vart tog de där stekpåsarna vägen...? 🙁
CHAE Postat 4 juni 2016 Trådstartare Postat 4 juni 2016 (redigerat) Ha! 😄 du skulle inte orka rubba klabbarna ens! 😛 [...] Ok plutten, det kan ju vara din lilla hemlighet Redigerat 4 juni 2016 av CHAE
Bluddrik Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 Detr blev ravioli i stället. Ur en burk. Konserver är framtiden.
CHAE Postat 4 juni 2016 Trådstartare Postat 4 juni 2016 Detr blev ravioli i stället. Ur en burk. Konserver är framtiden. Framförallt när zombieinvasionen kommer 😮
Dark Of Light Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 ... och internet är en fluga precis som stekpåsar med klarknapp.
Dark Of Light Postat 4 juni 2016 Postat 4 juni 2016 Vem behöver en klarknapp? Alla vet ju att kycklingen är klar när den är färdig. Så det så.
Recommended Posts