Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det är alltså kallt fast varmt men kallare än varmt å andra sidan varmare än det var när det var kallare än då en gång när det var tvärtom?

PT 😑

Annons
Postat

I samband med Muhammed Alis bortgång har jag stött på namnet Gorgeous George som någon han skulle ha tagit efter i sitt beteende. Jag vet inte om det stämmer riktigt, men denne GG eller George Raymond Wagner som han egentligen hette är en märklig figur. Han var en sk wrestler, och när wrestlingen fick sitt stora genombrott i USA iom att tv-nätet började byggas ut fanns han där som det perfekta hatobjektet med sin märkliga stil. Man säger att det bara pga honom såldes miljontals tv-apparater.

Jag gillar såna här figurer, och jag vet att åtminstonne DoL gör det också så här är en film om honom. Jag hoppas att det finns ljud på filmen. Har lite problem med det nu.

Postat

I samband med Muhammed Alis bortgång har jag stött på namnet Gorgeous George som någon han skulle ha tagit efter i sitt beteende. Jag vet inte om det stämmer riktigt, men denne GG eller George Raymond Wagner som han egentligen hette är en märklig figur. Han var en sk wrestler, och när wrestlingen fick sitt stora genombrott i USA iom att tv-nätet började byggas ut fanns han där som det perfekta hatobjektet med sin märkliga stil. Man säger att det bara pga honom såldes miljontals tv-apparater.

Jag gillar såna här figurer, och jag vet att åtminstonne DoL gör det också så här är en film om honom. Jag hoppas att det finns ljud på filmen. Har lite problem med det nu.

Ja, det stämmer. Jag uppskattar den här formen av karaktärer just för att de har karaktär i dessa dagar av likformighet. Wrestling är i sig också en rätt fascinerande "sport". George påminde inte så lite om Liberace, ytterligare en märklig showman.
Postat

Andra som nämns som har tagit efter honom är Little Richard och James Brown.

Jag tycker hela historien om hur wrestlingen i USA utvecklades är intressant. TV och sedan Payperview hade mycket med saken att göra. Där finns massor av intressanta karaktärer också. Perfekt för att göra en film om. Fungerade länken?

Postat

Andra som nämns som har tagit efter honom är Little Richard och James Brown.

Jag tycker hela historien om hur wrestlingen i USA utvecklades är intressant. TV och sedan Payperview hade mycket med saken att göra. Där finns massor av intressanta karaktärer också. Perfekt för att göra en film om. Fungerade länken?

Japp, kpd. ☺️
Postat

... och de drack kaffe resten av sina liv.

Kanske något att sticka in mot slutet på någon ev. godnattsaga ifall man sitter barnvakt någon gång?

-Ska vi älska?

-Nej, jag har fått en släng av nupphupp.

😳

Postat

[...]

Kanske något att sticka in mot slutet på någon

[...]

😊😳

[...] Herre Neosus va slut jag är i kroppen! Det tar på. Nu är det bara Thomas vedhög kvar imorgon. Som tur är så är de inte lika grova träd 😊

Mes 😄😎

Postat

Stekpåse? 😳

Jesus jävlar, det påminner mig om en grej; minns ni de där stekpåsarna som kyckling kom i förr?! Med "klar"-knapp som puffade ut när kycklingen vart klar i ugnen. Vart tog de där stekpåsarna vägen...? 🙁

Postat (redigerat)

Ha! 😄 du skulle inte orka rubba klabbarna ens! 😛

[...]

Ok plutten, det kan ju vara din lilla hemlighet

grid-cell-32065-1403300868-6.jpg

Redigerat av CHAE
Postat

Detr blev ravioli i stället. Ur en burk. Konserver är framtiden.

Framförallt när zombieinvasionen kommer 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.