slejnard Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Återgå till gräsklippningen. Några kvadrat... 3500 m2 är tomten men då är det ju byggnader å!
Dark Of Light Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 (redigerat) https://www.youtube.com/watch?v=Tc8L-74Ilck&index=34&list=WL Sensmoralen i den här vet jag inte... Förutom den den bakfulle klättraren själv anger i slutet så kunde man väl lägga till; "klättra aldrig bakfull" & "avoid cracks when hung over"??? Som motvikt något lite fräshare. Redigerat 2 juni 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 De vart åskväre men sen lugnade det ner sig! Johodå såatte!
slejnard Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Va gott! ☺️ Vart en kvällskopp vid 19.30 😑 Lär dröja 12 h till nästa! 😮 Johååååda!
Bluddrik Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Om jag nu bara kunde få drivrutinerna till mitt kombinerade ljudkort klaviatur att fungera kumde jag börja skriva hits.
Dark Of Light Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Snart kanske du vaknar igen och allt var bara en dröm igen...
Dark Of Light Postat 3 juni 2016 Postat 3 juni 2016 Hela livet kanske är en dröm. Är det en mardröm? Frågan är vad man vaknar upp till? Bäst att drömma vidare.
slejnard Postat 3 juni 2016 Postat 3 juni 2016 Morgonen! Laddar för vedhelg med akffe. Kl 17 börjar vi! Komsi ☺️
Dark Of Light Postat 3 juni 2016 Postat 3 juni 2016 (redigerat) Morgonen! Laddar för vedhelg med akffe. Kl 17 börjar vi! Komsi ☺️ Pass, helvetes vad solen gassar!!!!!! He blås inget, helt stilla. Schwettigth värre men en ska inte klaga, man tillbringade ju större delen av vintern gnällandes. Otroligt egentligen. Här sinar brunnarna och i Frankrike & Tyskland är det översvämningar djävlar... Louvren ska tömmas men är inte målningarna vattenfasta i olja? 😳😱😏 Allvarligt skämtat så är det illa. Tänk när vi drabbas av dessa översvämmningar. Nordens Venedig for real. Redigerat 3 juni 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 3 juni 2016 Postat 3 juni 2016 (redigerat) 😮 Är det Noaks ark allover 😮 Syndafloden kommer! Vi sparar ett av varje drägg på en finlandsfärja. 😑Ja, det är synd att floden kommer ja. Redigerat 3 juni 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 3 juni 2016 Postat 3 juni 2016 Ytterligare en stor röst borta 🙁 RIP... Det var tråkigt även om jag inte förstod hans storhet. Undrar om media kommer att hävda att han var "folkkär"?
Bluddrik Postat 3 juni 2016 Postat 3 juni 2016 Jäpp. Nu är han folkkär i expressen. Aftonbladet nöjer sig med kult, vilket väl är i sin ordning: Vem blir först att skriva kult. Jag låter väl inte cynisk?
Dark Of Light Postat 3 juni 2016 Postat 3 juni 2016 Det var tråkigt även om jag inte förstod hans storhet. Undrar om media kommer att hävda att han var "folkkär"? Han hade om inte annat blivit det om han fått sin chans att medverka i "Så Mycket Bättre". En så unik röst. Med en bredd att kunna göra i stort sett vilken genré som helst. Så mycket urkraft och senare så mycket skörhet och minimalism. Lyssnade bl a en hel del på hans samarbeten med Fläskkvartetten, helt otroligt. T ex "Rosenblad" eller "Balladen om Herr Åkare" från plattan "Den Flygande Holländaren" tar andan ur mig. Så mycket uttryck och känsla... I likhet med Lemmys bortgång blev jag fan ledsen på riktigt och inte bara för att "man ska", Du är inte cynisk DG. Pressen är, inte du.
Recommended Posts