Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har SOL, men helgen ska bli mulen sägs det. Ved låter som en sak med ett ytterst begränsat underhållningsvärde. Finfina möbler där. Är det pallade pallar och att du pallade att göra dem? De står pall för väder och vind trots att de ligger där upp pallade.

Postat

Det har flyttat in en dam i mitt gated-community-pensionärsparadis. Hon har en liten hund som är lite skällig. Problemet är att det sen tidigare bor en dam med en liten hund som är lite skällig. Nu står dessa hundar hela dagarna på uteplatser 20 meter från varann och skäller/bjäbbar åt varandra.

Vad kan man göra åt det?

Postat

Kapa hundarna. Fast då får du stå ut med dem hemma. Skjut dem eller ge dem laxermedel. Kan funka på grannarna också så de håller sig inne.

Postat

Jag föreslog damen som har flyttat in i min ingång att dom skulle låta hundarna bekanta sig med varandra och leka lite ihop. Vi får väl se hur det går. I dag har det varit tyst.

Postat

Du vet väl DG att du fallit offer för hundtricket. Rätt som det är vaknar du upp efter att ha gökat en knastertorr ödla och undrar hur faen det gick till...

Postat

Blev lite nervös ett tag. Laddade hem windows 10 och allt funkade bra, men sen skulle jag testa cubaswe och då fick jag beskedet att det inte fanns någon fungerande e-licenser. Inget jag gjorde hjälpte, men när jag googlade hittade jag steinbergs lösning på problemet så nu funkar det bra.

Jag antar att ingenting egentligen har hänt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.