slejnard Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 efter idag är det helg. ska hålla på med ved hela helgen 😑 PT pd! ☺️
Dark Of Light Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Jag har SOL, men helgen ska bli mulen sägs det. Ved låter som en sak med ett ytterst begränsat underhållningsvärde. Finfina möbler där. Är det pallade pallar och att du pallade att göra dem? De står pall för väder och vind trots att de ligger där upp pallade.
Bluddrik Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Så här gjorde vi utemöbler. Fint va? 🙂 Jo, men var är kaffe-paffet?
slejnard Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Dom ska vara under tak så ingen fara för regn. Kaffepaffet kommer! ☺️ Pallade s.a.s trycket! ☺️
slejnard Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Vedarbete är synnerligen tråkigt men ett måste. Vi kommer billigt undan med uppvärmningen tack vare det.
slejnard Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Går ungefär 15 kubik/år. 200 kr/kubik + tiden det tar att jobba med den. Finns färdigkluven att köpa för ca 500:-/kubik
slejnard Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Så här ser "traven" ut innan: Så lägger man den på pallarna där.. Vedmaskinen har många finesser Kapar klyver å transporterar
Bluddrik Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Det har flyttat in en dam i mitt gated-community-pensionärsparadis. Hon har en liten hund som är lite skällig. Problemet är att det sen tidigare bor en dam med en liten hund som är lite skällig. Nu står dessa hundar hela dagarna på uteplatser 20 meter från varann och skäller/bjäbbar åt varandra. Vad kan man göra åt det?
Dark Of Light Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Kapa hundarna. Fast då får du stå ut med dem hemma. Skjut dem eller ge dem laxermedel. Kan funka på grannarna också så de håller sig inne.
Bluddrik Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Jag föreslog damen som har flyttat in i min ingång att dom skulle låta hundarna bekanta sig med varandra och leka lite ihop. Vi får väl se hur det går. I dag har det varit tyst.
Dark Of Light Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Du vet väl DG att du fallit offer för hundtricket. Rätt som det är vaknar du upp efter att ha gökat en knastertorr ödla och undrar hur faen det gick till...
Micke H Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 De e alldeles för varmt ute för att jobba... 😑 Jobba inte ute då... 😑
Dark Of Light Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 (redigerat) Redigerat 2 juni 2016 av Dark Of Light
Naymari Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Från och med imorgon blir jag Stockholmare. Har gått i rulltrappan i flera månader nu för att värma upp. 😱
Dark Of Light Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Höger, hööööger. Håll till höger. ☺️ Lycka till! Kpd.
Bluddrik Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Blev lite nervös ett tag. Laddade hem windows 10 och allt funkade bra, men sen skulle jag testa cubaswe och då fick jag beskedet att det inte fanns någon fungerande e-licenser. Inget jag gjorde hjälpte, men när jag googlade hittade jag steinbergs lösning på problemet så nu funkar det bra. Jag antar att ingenting egentligen har hänt.
Bluddrik Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Det var allt en ond, ond dröm... Näpp. Det hände i verkligheten, men lite kallsvettigt var det i värmen.
slejnard Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Lycka till nay! 😄 Jak har kafe 😑 Näpp. Det hände i verkligheten, men lite kallsvettigt var det i värmen. Bluddrik 😄
Recommended Posts