Dark Of Light Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Okej, den där historien gick inte så bra. xD Kan vi inte försöka en gång till? Folk, ansträng er lite nu! 😮 Jag... har kaffe såatt du
Micke H Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Jag har kaffe såatt du får påtår samt bajsforum 😄 Nu blev det bättre. Tack Längsta. ^___^
Dark Of Light Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Tittar på en dokumentär om det kinesiska rymdprogrammet. Det visade sig att kineserna kallar sina rymdfarare "taikonauter". Ett tag var jag inne på att det handlade om de första romerna i rymden men det är alltså kineserna. Hrm... det får bli kpd.
Neosus Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 (redigerat) ...och bilen går bra? 😕 Redigerat 1 juni 2016 av Neosus
Dark Of Light Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Ställ dem inte mot en vägg bara de kan... Den har vi inte hört förut 😱
Dark Of Light Postat 2 juni 2016 Postat 2 juni 2016 Murn. I Googles serie "obskyra kvasikändisar ingen hört talas om" har turen idag kommit till Lotte Reiniger, en tysk-brittisk silhuettkonstnär. Vad är det som driver Google med dessa meningslösheter. Lottes fan-base idag torde vara obefintlig. Det får bli en desto bekantare kopp kpd.
Recommended Posts