Bluddrik Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Kan ju inte påstå att det är ett namn som fastnar. Vad betyder det? ☺️ Ingen aning. Det var inte tänkt att kontot skulle användas till annat än att komma i kontakt med överheten så jag kunde komma in på min "riktiga" dator.
Neosus Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Min granne fick soppatorsk... 😆 Så jag for på ICA och handlade soppa.. 😑 ...eller inte min granne utan mammas granne... för jag är där nu. 😐 Kaffe? 😳
Dark Of Light Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Min granne fick soppatorsk... 😆 Så jag for på ICA och handlade soppa.. 😑 ...eller inte min granne utan mammas granne... för jag är där nu. 😐 Kaffe? 😳 Vänta nu här.... Är du hos den ovannämnda granne nu? Vet din mamma om att du är där och ränner? Är hon snygg? Ja inte din mamma nu, utan grannen? Vad gällde det för soppa? Du nämnde torsk, handlar det om fisksoppa? En annan frågeställning är, använder ni ord som "kållijox" eller "tjofräs" och i så fall, vad betyder de orden?
Bluddrik Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Vänta nu här.... Är du hos den ovannämnda granne nu? Vet din mamma om att du är där och ränner? Är hon snygg? Ja inte din mamma nu, utan grannen? Vad gällde det för soppa? Du nämnde torsk, handlar det om fisksoppa? En annan frågeställning är, använder ni ord som "kållijox" eller "tjofräs" och i så fall, vad betyder de orden? Bluddrik passar egentligen mycket bättre på dig.
Dark Of Light Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Bluddrik passar egentligen mycket bättre på dig. Jag är inte så sugen på att byta namn så ofta som du 😑 Frågan kvarstår, vad fan är en Bluddrik? tog akkffepaus 🙂 Ja, man kan ju inte dricka kaffe jämt.
Dark Of Light Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 En god pipa och kpd på balkongen. Underbart tills en gatsopmaskinsdjävel kom och förstörde idyllen.
Micke H Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 Okej, den där historien gick inte så bra. xD Kan vi inte försöka en gång till? Folk, ansträng er lite nu! 😮 Jag...
Dark Of Light Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 (redigerat) That´s why I have balls of steel 😑 Redigerat 1 juni 2016 av Dark Of Light
Algotezza Postat 1 juni 2016 Postat 1 juni 2016 God Eftermiddag i stugorna... Står kaffet och puttrar? Är sju sorters kakor på bordet? Har haft fullt upp med nationella prov seaste tiden och nu är det betygsdax. Treorna har fått sina. I måndags gick jag på studentbal, förmodligen min sista. På fredag släpps de ut, sistaringarna (i Notre Vipan). I morgon är det begravning. Svärmor dog för någon vecka sedan. Brorsan kommer och spelar där. En omväxlande vecka kan man säga.
Recommended Posts