Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

... eller ja inte alla. V tycker ju inte det men är det ett parti? Är inte det ett väderstreck? Dessutom har jag inte bestämt mig om Ebba Bush är söt eller konstig. Uppenbart är att hon inte har kurvorna på rätt ställen men hon ser söt ut på ett konstigt sätt.

Postat

Ja precis. Å ena sidan är det lite kul med tanken att V är ett väderstreck med tanke på att de gillar öst. Å andra sidan, åker man västerut tillräckligt länge kommer man ju just dit. Ja till öst alltså.

Postat

☺️😑

Jag tycker att det jag tycker det tycker jag och det är det jag tycker...tycker jag.

Och det jag tycker är att politiken känns väldigt stenålder. Ingenting nytt under solen.

Såatte! ☺️

Hålen man slukar?

Ja exakt! ☺️

Postat

Just ja, glömde rapportera! Dejten gick superbra och vi ska ses igen för en filmkväll. ☺️

Av någon anledning så pratar jag alltid om filmen The Room med dom jag är intresserad av. 😳 Så jag tror vi kommer att se den. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.