slejnard Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 åsåå en påse bilar pd! vart stentrött! imorn gig 3 timmar! 😮 (med några pauser såklart) 😑 ska man ta med looppedalen???
Bluddrik Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 (redigerat) Snart är det Sparks på svt. Redigerat 27 maj 2016 av Bluddrik
Dark Of Light Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 (redigerat) Spelade på en knutteklubb en gång. Från 21.00-04.00, pauser naturligtvis men ändå... Vad gillar ni de arbetstiderna? ☺️ Redigerat 27 maj 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 YAMAHA SY99 I NYSKICK!!! Ska man köp´n? Jag har en SY77 men den är verkligen inte i nyskick.. 😕
slejnard Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 Ska man köp´n? Jag har en SY77 men den är verkligen inte i nyskick.. 😕 Köp! Skulle köpt massa syntar om jag kunde spela dom ☺️ Nåt på tv!?!? MÅNNE!
Neosus Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 ...fast jag orkar nog inte. Lättare att köpa en pluggin! 😱😊
k9 (oregistrerad) Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 Köp! Skulle köpt massa syntar om jag kunde spela dom ☺️ Nåt på tv!?!? MÅNNE! http://www.svtplay.se/video/2764440/hotet-fran-rymden/hotet-fran-rymden-avsnitt-1
Dark Of Light Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 (redigerat) Vare rock´n´vrål? JÅH! Ett par HA medlemmar var där och inspekterade klubben i fråga. De anlände i en limousine samt med två strippor då klubbens president fyllde år. Vilken present! Vi blev tillsagda innan giget att allt var tillåtet utom att greja med tjejerna. Utomordentligt drygt då jag som sångare inte kunde dricka, speciellt inte vid ett så långt pass samt jag nyttjar inte droger. Vad fanns kvar då att greja med vid pauserna för en nuppolog? Nåja, knuttarna visade oss runt också, de hade ett stooort terrarium med ett gäng giftspindlar, skallerormar, skorpioner mm, mm. Användes enl. uppgift för "övertalning". Har nog berättat om detta tidigare men en nisse blev störig och ville dra ner mig från scenen. Han blev byrskt bortburen till skogs. Jag såg honom inte mer den kvällen. Kusligt hur farligt en NEO kan bete sig. 😱 Det finns mycket faaaalijt i... Jymmden! Redigerat 27 maj 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 JÅH! Ett par HA medlemmar var där och inspekterade klubben i fråga. De anlände i en limousine samt med två strippor då klubbens president fyllde år. Vilken present! Vi blev tillsagda innan giget att allt var tillåtet utom att greja med tjejerna. Utomordentligt drygt då jag som sångare inte kunde dricka, speciellt inte vid ett så långt pass samt jag nyttjar inte droger. Vad fanns kvar då att greja med vid pauserna för en nuppolog? Nåja, knuttarna visade oss runt också, de hade ett stooort terrarium med ett gäng giftspindlar, skallerormar, skorpioner mm, mm. Användes enl. uppgift för "övertalning". Har nog berättat om detta tidigare men en nisse blev störig och ville dra ner mig från scenen. Han blev byrskt bortburen till skogs. Jag såg honom inte mer den kvällen. Var det i Norge?
Dark Of Light Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 Näpp, närmare Hjo här i riket. Flera år sedan dessutom, de har nog allt flyttat på sig om de ens ännu finns som klubb.
Dark Of Light Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 Du vet väl deras signatur? I love Hjo... ☺️ Vacker liten kommun men inte så mycket mer. Klubben å andra sidan var mitt i skogen. Detta; "Vetenskapens stjärnor - Richard Dawkins och Lawrence Krauss" går nu på Kunskapskanalen och kan ses från början här. Mycket intressant kan jag tycka.
Neosus Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 ☺️ Jag vart in på en Mc Klubb i Norge efter en spelning med ett Rockabilly gäng. Där ville dom visa allt oxå!
Dark Of Light Postat 27 maj 2016 Postat 27 maj 2016 Har spelat på både raggarhak som knutteklubbar och visst, ingetdera är väl hemvist åt landets intelligens reserv direkt men jag tycker nog att knuttarna överlag är mer skärpta och hövliga. Man känner sig hemma på ngt sätt. Med det sagt försvarar jag inte de kriminella varianterna av sagda klubbar men de tar banne mig hand om sina artister. De roddar o bär fram öl och står för en effektiv security. Finns säkert undantag.
Dark Of Light Postat 28 maj 2016 Postat 28 maj 2016 (redigerat) ☺️ Status Quo. Någon här som har provat internet? Redigerat 28 maj 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 28 maj 2016 Postat 28 maj 2016 (redigerat) ☺️ Jag förstår... Ja, internet är det nya nu, möjligtvis en övergående fluga. Man kan t ex hitta sådant här där. Snubben med 26 tums TV:n och killen med toapapper runt skallen fick mig att trilla av stolen. Redigerat 28 maj 2016 av Dark Of Light
Recommended Posts