Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Spelade på en knutteklubb en gång. Från 21.00-04.00, pauser naturligtvis men ändå... Vad gillar ni de arbetstiderna? ☺️

200.gif

200.gif

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Kusligt hur farligt en NEO kan bete sig. 😱

Postat (redigerat)

Vare rock´n´vrål?

JÅH!

Ett par HA medlemmar var där och inspekterade klubben i fråga. De anlände i en limousine samt med två strippor då klubbens president fyllde år. Vilken present! Vi blev tillsagda innan giget att allt var tillåtet utom att greja med tjejerna. Utomordentligt drygt då jag som sångare inte kunde dricka, speciellt inte vid ett så långt pass samt jag nyttjar inte droger. Vad fanns kvar då att greja med vid pauserna för en nuppolog?

Nåja, knuttarna visade oss runt också, de hade ett stooort terrarium med ett gäng giftspindlar, skallerormar, skorpioner mm, mm. Användes enl. uppgift för "övertalning". Har nog berättat om detta tidigare men en nisse blev störig och ville dra ner mig från scenen. Han blev byrskt bortburen till skogs. Jag såg honom inte mer den kvällen.

Kusligt hur farligt en NEO kan bete sig. 😱

Det finns mycket faaaalijt i... Jymmden! Redigerat av Dark Of Light
Postat

JÅH!

Ett par HA medlemmar var där och inspekterade klubben i fråga. De anlände i en limousine samt med två strippor då klubbens president fyllde år. Vilken present! Vi blev tillsagda innan giget att allt var tillåtet utom att greja med tjejerna. Utomordentligt drygt då jag som sångare inte kunde dricka, speciellt inte vid ett så långt pass samt jag nyttjar inte droger. Vad fanns kvar då att greja med vid pauserna för en nuppolog?

Nåja, knuttarna visade oss runt också, de hade ett stooort terrarium med ett gäng giftspindlar, skallerormar, skorpioner mm, mm. Användes enl. uppgift för "övertalning". Har nog berättat om detta tidigare men en nisse blev störig och ville dra ner mig från scenen. Han blev byrskt bortburen till skogs. Jag såg honom inte mer den kvällen.

Var det i Norge?

Postat

Du vet väl deras signatur? I love Hjo... ☺️ Vacker liten kommun men inte så mycket mer. Klubben å andra sidan var mitt i skogen.

Detta; "Vetenskapens stjärnor - Richard Dawkins och Lawrence Krauss" går nu på Kunskapskanalen och kan ses från början här.

Mycket intressant kan jag tycka.

Postat

Har spelat på både raggarhak som knutteklubbar och visst, ingetdera är väl hemvist åt landets intelligens reserv direkt men jag tycker nog att knuttarna överlag är mer skärpta och hövliga. Man känner sig hemma på ngt sätt. Med det sagt försvarar jag inte de kriminella varianterna av sagda klubbar men de tar banne mig hand om sina artister. De roddar o bär fram öl och står för en effektiv security. Finns säkert undantag.

Postat (redigerat)

☺️ Jag förstår... Ja, internet är det nya nu, möjligtvis en övergående fluga.

Man kan t ex hitta sådant här där.

Snubben med 26 tums TV:n och killen med toapapper runt skallen fick mig att trilla av stolen.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.