Micke H Postat 26 maj 2016 Postat 26 maj 2016 Ja alltså, det är en tjej från en Facebook dejting-grupp som jag pratat med i någon vecka. Hon verkar jättetrevlig och sjukt vettig med bra värderingar. Hon är poly, vilket passar mig rätt bra just nu då jag inte riktigt vet vad jag vill. Vi ska ta en öl. Fan, har inte gått på dejt på nästan ett år. xD
Dark Of Light Postat 26 maj 2016 Postat 26 maj 2016 ☺️ Ja, djävlar.... Inte jag heller på hur länge som helst. Å andra sidan har det inte behövts. Lycka till med det där! (Ge mig nu inga ursäkter att börja skriva om det här ☺️ )
CHAE Postat 26 maj 2016 Trådstartare Postat 26 maj 2016 Ja alltså, det är en tjej från en Facebook dejting-grupp som jag pratat med i någon vecka. Hon verkar jättetrevlig och sjukt vettig med bra värderingar. Hon är poly, vilket passar mig rätt bra just nu då jag inte riktigt vet vad jag vill. Vi ska ta en öl. Fan, har inte gått på dejt på nästan ett år. xD Kul! 🥰 Ta det lugnt, var dig själv och berätta inte om dina skelett i garderoben 😑 Mvh Dr Kärlek
Dark Of Light Postat 26 maj 2016 Postat 26 maj 2016 (redigerat) Håller dagens tema flytande... Thug life... 😑 Poly vadå? Ester? Hej mannen! 🙂 Redigerat 26 maj 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 26 maj 2016 Postat 26 maj 2016 Har inte haft några TV-sändningar sen i går em. Dom har grävt av en kabel. Är Pazo i närheten?
Recommended Posts