Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mjaah... Lite disigt skulle jag vilja säga här. Det finns en sol som gärna vill men inte får, ska väl bli en 24° med risk för regn. Åskade & regnade igår kväll.

Postat

Räddade mina filer till en extra hårddisk. Återställde datorn. Men då det var windows 8 från början graderade jag upp till w10 igen. Åttan är ju helt värdelös, konstig och rörig, svårhanterlig. Hade det varit sjuan från början hade jag inte uppgraderat. Håller tummarna att det håller nu. Tänker inte fylla datorn med program som jag gjorde innan. Bara ha dem jag verkligen använder,. Tror datorn pajade pga all skit jag laddat upp på den...

Postat

ncpDIsg.gif

Det finns mycket att lära av denna starka scen.

Räddade mina filer till en extra hårddisk. Återställde datorn. Men då det var windows 8 från början graderade jag upp till w10 igen. Åttan är ju helt värdelös, konstig och rörig, svårhanterlig. Hade det varit sjuan från början hade jag inte uppgraderat. Håller tummarna att det håller nu. Tänker inte fylla datorn med program som jag gjorde innan. Bara ha dem jag verkligen använder,. Tror datorn pajade pga all skit jag laddat upp på den...

Bra och ha saker har en tendens att ställa till det. De samlas på hög och innan man vet ordet av...
Postat

För mig handlade det mycket om att samla på mig möjligheter, möjligheter att göra låtar. Så jag hade hur massor av samples och plugins från alla möjliga håll. Hundratals plugins. Tänkte det skulle vara inspirerande. Ofta är det dock tvärtom om. Oändligt med möjligheter men inget blir gjort... Ska tänka mer minimalistiskt nu.

Postat

Alltså, fyfan vad ens navel är värdelös egentligen.

Det är om du kunde öva som fanbärare för ngt parti kanske? Sen är ju frågan hur stor du vill att den ska vara? Är omkretsen eller är det mer djupet som bekymrar dig? De flesta nöjer sig med att unna ha den som ett mindre fågelbad, inget mer.
Postat

Spruta ketchup i riksdagen är en rätt så bra idé.................................................................................................................. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.