Algotezza Postat 22 maj 2016 Postat 22 maj 2016 Har windows 10 och råkade ut för memory management som gjorde datorns minne wacko. Har någon av er råkat ut för det? Googlade - vanligt fel visade det sig men lösningen man gav funkade ej. Får väl återstälka skiten och då till w7...
Neosus Postat 22 maj 2016 Postat 22 maj 2016 Algot! Jag tror personligen att det är någon slags hårdvaru problem och i mitt tänk så skulle jag provat plocka bort ett ram-minne. Start upp igen. Är det okej då, stäng ner igen. Stoppa in ram-minnet igen. Och starta upp. Den kan då ha gått till sig! Vänligen Amatören Neo
Dark Of Light Postat 22 maj 2016 Postat 22 maj 2016 Ett oväntat snopen final i hockeyn då ett slutkört Finland fick vika sig mot ett piggt Canada. Tyvärr, Algo. Har ingen aning då jag av ren princip tokvägrat byta till 10:an för att vänta in alla barnsjukdomar.
Neosus Postat 22 maj 2016 Postat 22 maj 2016 Basturökt falukorv på husmans e banne mej GÖTTA!!! Sådeså!
Dark Of Light Postat 23 maj 2016 Postat 23 maj 2016 (redigerat) Du menar att korven är rökt? I en bastu? På riktigt? En riktig bastu? Vedeldad djävel? En finnish-hardcore-one-hell-of-a-SOB-with-raging-hellfire-and-lava-kind-of-bastu? Glada arbetare bär alltså under glada tjo och rim samt ofta i ett romantiskt skimmer (kanske är det dagg?), ut korvdjälvar långt ut på landet till en vedeldad bastu för att röka dem samma? Ja, i bastun alltså? Det tar några timmar..? Vad gör de under tiden? Kanske har de timpenning? Sedan under minst lika glada tillrop bära korvdjävlarna till fabriken igen för att förpackas? Har daggen lagt sig då? Är d det du påstår? Kanske använder dem bil? Är den måhända enrisrökt? Ja, inte bilen utan korven då? Det är väl ett klassisk säljargument? Ja, inte att bilen inte är enrisrökt, utan korven? Blir inte det fruktansvärt dyrt? Ja, inte säljargumentet utan själva hanteringen och rökandet? Själv röker jag pipa ibland. Men inte enris. Bökigt. Bastar också, dock utan korv. Eller ja, min är ju med förstås. Ja vet inte? Därför frågar jag? Var är kepsen? Kpd? Redigerat 23 maj 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 23 maj 2016 Postat 23 maj 2016 Åska i luften och ändå inte men väl kaffe i koppen
Neosus Postat 23 maj 2016 Postat 23 maj 2016 Ja de får bli de de får de sannerligen! Alltså kaffe i koppen och sedan o kroppen och sedan i sno... 😱
Dark Of Light Postat 23 maj 2016 Postat 23 maj 2016 BAJSFORUM!!!! Var är Barbie... Brylé... Blärb... Bladder... .... DG? Har han inte fått iordning på sin datakomputermaskin?
Recommended Posts