Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Man hade ju velat höra låten... eller förmodligen inte men ändå. Även om det säkert inte var swing i beatet så var det swing i diskussionerna förr i alla fall. Det kunde bli riktiga härdsmältor...

☺️

bajsforum...

Postat

På väg till Piteå med husbilen o jag kör inte. Ovanligt ☺️

Vagott! Då kan ju du ta en öl nu när du ändå är vaken. Fast du dricker ju inte numer så det kanske blir läge och sova då?

Så ironiskt.

Postat (redigerat)

På planeringsstadiet... Tänkte bjuda farsan på riktigt käk. Egenhändigt hopjoxad potatisgrätängsfan med vitlök och rotfrukter från helvetet samt västerbottenost. Tunnbankad kottlettdjävel marinerad i honung och grillkrydderierssatan.

Efterätt... vete faen än, men får börja skalandet om en stund eller två. ☺️

😐 Ja, av potatisarna och rotfrukterna då. Inga andra skalor.

Fnular på en kall youghurtsås oxo. Kanske med något drag i, typ lite tabasco stänk i?

Det får vi se, det brukar bli ett sista ryck det där med såser oftast.

Ja, det går att tolka på många sätt hehe, jag gjorde det just 😛

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Är det nån som brukar lyssna på radio?

Postat

Man hade ju velat höra låten... eller förmodligen inte men ändå. Även om det säkert inte var swing i beatet så var det swing i diskussionerna förr i alla fall. Det kunde bli riktiga härdsmältor...

😆

Bara när jag kör bil!

Yep'r, samma här 😑

Postat

Ikväll final i eurovision på svt.se

Jag har ingen TV men har en hyffsat stor dataskärm istället...typ (27")

Postat

Ikväll final i eurovision på svt.se

Jag har ingen TV men har en hyffsat stor dataskärm istället...typ (27")

Då kan du skriva i mellotråden.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.