Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Naturligtvis! 😑 Det slår mig plötsligt hur intelligenta vi är här i tråden! En närmast sakral upplevelse av ett hav av visdom och kunskap. För att inte tala om den utsökta smaken avseende varma drycker samt huvudbonader numer när de vulgära stetsonhattarna äntligen lyser med sin frånvaro.

Briljant!

Postat

Naturligtvis! 😑 Det slår mig plötsligt hur intelligenta vi är här i tråden! En närmast sakral upplevelse av ett hav av visdom och kunskap. För att inte tala om den utsökta smaken avseende varma drycker samt huvudbonader numer när de vulgära stetsonhattarna äntligen lyser med sin frånvaro.

Briljant!

Ja ☺️

Fasen va gott de va me grillat 🙂

Postat

Fredagen den 13e... *gulp*

Gick bättre än förväntat... bra jävla mycket bättre. Tidigare erfarenheter säger att något verksamhetskritiskt system skall krascha men något sånt hände aldrig. Well, inte ännu i alla fall men jag är inte ytterst ansvarig för driften precis i detta nu. 😛
Postat

jag har slutat dricka alkohol tills jag somnar. det är inte nyttigt.

Jorå, det låter absolut som något nyttigt. 😛
Postat

Briljant!

😆

Postat

Oj, nostalgi-trippade just och läste igenom citat-tråden. Den fick mig att fundera över vad jag gjorde av "Årets RussianRoulette"-bilden jag pulade ihop.

Postat

😮😳

Han dricker i alla fall kaffe vid 1,18 ungefär. Resten av handlingen är för komplicerad för mig...

Klassiker! 🥰 Jag och några polare brukade gå omkring och sjunga den där låten. xD

Postat

Oj, nostalgi-trippade just och läste igenom citat-tråden. Den fick mig att fundera över vad jag gjorde av "Årets RussianRoulette"-bilden jag pulade ihop.

Hah! Den vart faktiskt lite kul 😄

Här är tråden i alla fall 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.