Neosus Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 Näe nu får det tammef*n.... ....bli en kopp kaffe på det här! ☺️
Dark Of Light Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 Naturligtvis! 😑 Det slår mig plötsligt hur intelligenta vi är här i tråden! En närmast sakral upplevelse av ett hav av visdom och kunskap. För att inte tala om den utsökta smaken avseende varma drycker samt huvudbonader numer när de vulgära stetsonhattarna äntligen lyser med sin frånvaro. Briljant!
slejnard Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 jag har slutat dricka alkohol tills jag somnar. det är inte nyttigt. Bra! Jag har slutat helt. Mår mycket bättre.
slejnard Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 Naturligtvis! 😑 Det slår mig plötsligt hur intelligenta vi är här i tråden! En närmast sakral upplevelse av ett hav av visdom och kunskap. För att inte tala om den utsökta smaken avseende varma drycker samt huvudbonader numer när de vulgära stetsonhattarna äntligen lyser med sin frånvaro. Briljant! Ja ☺️ Fasen va gott de va me grillat 🙂
Pico Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 Fredagen den 13e... *gulp* Gick bättre än förväntat... bra jävla mycket bättre. Tidigare erfarenheter säger att något verksamhetskritiskt system skall krascha men något sånt hände aldrig. Well, inte ännu i alla fall men jag är inte ytterst ansvarig för driften precis i detta nu. 😛
Pico Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 jag har slutat dricka alkohol tills jag somnar. det är inte nyttigt. Jorå, det låter absolut som något nyttigt. 😛
CHAE Postat 13 maj 2016 Trådstartare Postat 13 maj 2016 Naturligtvis! 😑 Det slår mig plötsligt hur intelligenta vi är här i tråden! En närmast sakral upplevelse av ett hav av visdom och kunskap. För att inte tala om den utsökta smaken avseende varma drycker samt huvudbonader numer när de vulgära stetsonhattarna äntligen lyser med sin frånvaro. Briljant! 😆
Dark Of Light Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 😮😳 Han dricker i alla fall kaffe vid 1,18 ungefär. Resten av handlingen är för komplicerad för mig...
Gäst Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 Nån som brukar lyssna på Karlavagnen? https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/718580?programid=3117 Idag är det fredagen den 13:e, otursdagen...
Pico Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 Oj, nostalgi-trippade just och läste igenom citat-tråden. Den fick mig att fundera över vad jag gjorde av "Årets RussianRoulette"-bilden jag pulade ihop.
Micke H Postat 13 maj 2016 Postat 13 maj 2016 😮😳 Han dricker i alla fall kaffe vid 1,18 ungefär. Resten av handlingen är för komplicerad för mig... Klassiker! 🥰 Jag och några polare brukade gå omkring och sjunga den där låten. xD
CHAE Postat 13 maj 2016 Trådstartare Postat 13 maj 2016 Oj, nostalgi-trippade just och läste igenom citat-tråden. Den fick mig att fundera över vad jag gjorde av "Årets RussianRoulette"-bilden jag pulade ihop. Hah! Den vart faktiskt lite kul 😄 Här är tråden i alla fall 😛
Recommended Posts