Dark Of Light Postat 7 maj 2016 Postat 7 maj 2016 Ja jag visste inte att varken hidden handjob eller ninjarunk fanns heller förrens jag kom på dem.
DenGode Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Ingen K9. Då ligger han väl och trynar, eller också är han ute och cyklar.
Dark Of Light Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Han kanske är en sömncyklare? Vad förvånad hans ska bli när han plötsligt vaknar upp på sin cykel i Halstahammar, Örkelljunga eller måhända Säffle?
DenGode Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Ja vem vet. Folk tar sig till allt möjligt. Program om Thin Lizzy, varvör stavade dom med h, och Olle Ljungström på SVT i dag.
DenGode Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Här spelar blåsorkester idag och marscherar runt, och Åtvid är ju inte så stort och jag bor centralt, så jag här dom med små avbrott mest hela tiden.
Dark Of Light Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 (redigerat) Ja vem vet. Folk tar sig till allt möjligt. Program om Thin Lizzy, varvör stavade dom med h, och Olle Ljungström på SVT i dag. Med h? Varför stavar du varför med v? Här spelar blåsorkester idag och marscherar runt, och Åtvid är ju inte så stort och jag bor centralt, så jag här dom med små avbrott mest hela tiden. Fan så irriterande. Ett schysst luftgevär kanske? Föreställ dig the mayhem när klockspelet plötsligt får spelet eller om man siktade rätt ner i tratten på sousafonen. Underhållande! Å andra sidan kunde det vara värre, dragspel t ex.. Morn morn! Mera kaffe! Vilken tid är Thin Lizzy?!?!? 12, SVT 1. Kpd, d e d d e. Redigerat 8 maj 2016 av Dark Of Light
DenGode Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Med h? Varför stavar du varför med v? Dom tog väl namnet efter Tin Lizzie, bilen? Varför gjorde dom Tin till Thin, och Lizzie till Lizzy?
Dark Of Light Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 ☺️ Dhär sher mhan. Nhåja dhet (khan)ske khommer fhram ih dhokumenthären? 😳 Khaffe ph dhet? 🤪
Dark Of Light Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 (redigerat) Ser p den just nu via SVT Play och det slår mig att mitt coverband HOG som jag hade då spelade Johnny the Fox, The Rocker, Don´t Beleave a Word och Jailbreak. Hah, ja de gick förstås "något" snabbare än orginalen men... Ja just det. Are You Ready också som man kan plåga sig genom på mitt SoundCloud... Ja, djävlar vilka tider. Det finns videoupptagningar från vårt sista gig där vi alla, innan spelningen står med ryggen mot videokameran och pissar ner i ett dike och av en ren slump samtidigt blir klara och vänder oss om mot kameran dragandes upp gylfen. Herrarnas synkroniserade dikespissning liksom. Hur vore det som en OS gren... he, he... gren... 😑 Redigerat 8 maj 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Många som lirade Thin Lizzy covers! Hur många är det som lirar covers nu?
DenGode Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Giro d'Italia har börjat. Missade det. Tobias Ludvigsson gjorde ett fint tempolopp och ligger femma efter två etapper. Etappen idag är väldigt platt. Eurosport sänder som vanligt. Tror inte att det är någon gatsten i girot dock, om inte publiken plockar med sig förstås.
DenGode Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Högsommarvärme. 25+ i början på maj. Ska nog plocka fram fläkten. Det blir varmt här uppe på taket.
DenGode Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Och nu kommer musikorkestern ett varv till. Det här börjar kännas surrealistiskt.
DenGode Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Och de här filmerna med tre japanska sumobrottare som gör reklam för Beijer bygg är inte rasistiska för att......?
Neosus Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Det blir faktiskt en kaffe på det här i detta nuet! Faktiskt!
slejnard Postat 8 maj 2016 Postat 8 maj 2016 Vart en dubbel 90s i pitabröd ☺️ Sen iväg till en för ev gitarrsolopålägg. ☺️
Recommended Posts