Dark Of Light Postat 7 maj 2016 Postat 7 maj 2016 Vilken djävla PT 😆😮 Vi är omringade!! Det brinner i Kiruna oxo!!!
DenGode Postat 7 maj 2016 Postat 7 maj 2016 Här blev det tupplur på sex timmar så det blir nog nattvak igen. K9 kanske håller mig sällskap?
Dark Of Light Postat 7 maj 2016 Postat 7 maj 2016 (redigerat) Kinesiska myndigheter ska börja ta krafttag mot snusket i internet. Fr o m nu ska det t ex inte vara så lätt att komma över översexuella bilder på kvinnor som äter banan eller bär osedesamma plagg som nylonstrumpor. 😳 Kineserna verkar vara lika känsliga för sexuell hänryckning som vår vän Khan som fullständigt riskerade att explodera i sexuell extas vid ett handslag från en kvinna (sk, hidden handjob eller ninjarunk). Redigerat 7 maj 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 7 maj 2016 Postat 7 maj 2016 ☺️ ☺️ Nu segar det! 😠 En blir fly förbannad!!!!!!! Det har ju varit segt hela tiden. Jag tror inte det blir bättre än såhär. D e vad jag tror d e d.
DenGode Postat 7 maj 2016 Postat 7 maj 2016 Sahlin gav livvaktens släkting praktikplats mot reglerna. Nån slags honeytrap är det. Frågan är åt vilket håll?
DenGode Postat 7 maj 2016 Postat 7 maj 2016 Kinesiska myndigheter ska börja ta krafttag mot snusket i internet. Fr o m nu ska det t ex inte vara så lätt att komma över översexuella bilder på kvinnor som äter banan eller bär osedesamma plagg som nylonstrumpor. 😳 Kineserna verkar vara lika känsliga för sexuell hänryckning som vår vän Khan som fullständigt riskerade att explodera i sexuell extas vid ett handslag från en kvinna (sk, hidden handjob eller ninjarunk). Här får man lära sig nya saker hela tiden.
Recommended Posts