Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Surret går ju att Mona har separerat från sin man Bo som tydligen är skriven på någon annan adress. Har inte orkat kolla om det är så. Han är dock en närmast patologisk Solvalla spelare. Spelberoende + en ekonomisk idiot i kombination kan orsaka slitningar... Rykten ska man inte lyssna på men hur ska man annars förklara detta? Klassiskt Mona slarv? Hon är ju hyfsat slarvig med sin ekonomi, det har ju historien visat + att hon har skulder hos kronokalle trots hon själv säger tvärtom.

En annan teori är att han har ngn hållhake på henne. Märk väl att under original intervjun (för övrigt ett klipp som i sin helhet är svår att hitta) så ber Mona att kameran skulle stängas av en stund. Hon skulle säga något varefter reportern skull få "välja om han skulle gå vidare".

Kan det vara så enkelt att denne Hernando tänt Monas kärlekslåga så ini? Bodyguard vibbar någon?

Sedan avgick hon plötsligt. Dels för att inte förhoppningsvis bli granskad mer eftersom hon nu är en privatperson och lite andra pressetiska regler gäller då. Dock är det ytterst tveksamt om den planen lyckas. Dels för att ge det hårt prövade partiet samt Löfvén lite ro bland alla tomtar han lyckats omge sig med.

Dessutom har händelsen givit namn åt uttryck som "Monaspeng", "Monasersättning" samt "Monaslön". Inte illa som eftermäle åt världen, något vettigt fick hon uträttat till slut... ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Dessutom har händelsen givit namn åt uttryck som "Monaspeng", "Monasersättning" samt "Monaslön". Inte illa som eftermäle åt världen, något vettigt fick hon uträttat till slut... ☺️

Hon kommer säkert tillbaka. Får lite vibbar av boken "Grisfesten" av hela historien.

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om hon avgick för att inte kunna ställas inför KU, på samma sätt Maud Olofsson gjorde?

Sedan så kan det ju vara något med hennes uppdrag som gjort att det varit ett känsligt läge. Det är ju ett jäkligt extremt uppdrag att bekämpa våldsbejakande extremism. Nu är det ju mycket högerextrema, vänsterextrema och religiösa anstormningar även här hemma.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmm hockey känns fel nu när badsäsongen börjat, men man kanske får glo på't ändå... 😑

hur då?

Ninjad.

Exakt så! 😱 -FTW!!!!
k9 (oregistrerad)
Postat

Tror inte att jag lyckats återhämta mig efter gårdagens fysiska aktiviteter. På sätt och vis skönt, då jag kan stanna hemma och städa idag, istället för att härja ute hela dagen.

Har förmodligen ett lätt solsting från igår. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Man skulle ha en husbil och en förare.

Eller en förerska, menade jag. 😑

Postat

Har förmodligen ett lätt solsting från igår. 😄

Solsting kan va produktivt. Det sägs att Van Gogh såg till att få solsting när han målade på fälten mot slutet av sin karriär. Han såg färgerna bättre, om jag minns rätt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj får väl börja måla då. Eller plocka fram kameran igen, kanske?

Postat (redigerat)

Man skulle ha en husbil och en förare.

Eller en förerska, menade jag. 😑

Ja, eller en förförare som åker före och rekar.

Man skulle ju också kunna tänka sig att ha en härförare som aldrig åker bort då.

Postat (redigerat)

Jag vill också ha en förförare, som kan förföra mig. 🙁

Det hjälper inte om man redan är körd. 😆😊😐

tumblr_nausevQ1Pt1rogwl3o1_500.gif

Postat

Det hade varit en presentation som heter duga på någon festval:

LADIES AND GENTLEMEN, PLEASE WELCOME THIN LIZZY AND ELECTRIC BANANA BAND!!!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.