Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur var det nu..? Enade vi stå, söndrade vi falla.

Drevet går...

Flådigt liv för en livvakt må jag säga.

Vad har då Mona Sahlin för inkomster som kan betala ut 60 000 i månaden + sociala avgifter av egna pengar till en livvakt? Har hon flera sådana åtaganden eftersom hon lyckas blanda ihop begreppen, ELLER, var det helt enkelt så att hon blåljög och hoppades att det skulle gå hem?

Annons
Postat

Kolla gärna in hennes ansiktsuttryck som pendlar mellan:

"helvetes vad ni gräver då - jorå, det kan gå ändå kpd? - faan det är nog bäst att ljuga bättre".

Nu är ju MP så pass i skottgluggen så det blir spännande att se om detta kommer att kvarstå eller drunkna bort. Aftonbladet har inte reagerat ännu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar vad det är för företag som hon har och som han också jobbar lite för. Undrar om det är så och vad han i så fall gör för det företaget.

Stämmer det så är det ju fortfarande 103 000 han fått i månaden. Så det felar på 17 000 i så fall.

k9 (oregistrerad)
Postat

Dreven idag är inte som dreven för 10-15 år sen. Idag ersätts allt av något annat på en 3-4 dar.

Beror ju på hur folk reagerar med. Ofta så reagerar ju folk hårdare när det är just S-företädare som drabbas. Så länge tidningarna kan sälja lösnummer så pågår ju drevet.
Postat

Beror ju på hur folk reagerar med. Ofta så reagerar ju folk hårdare när det är just S-företädare som drabbas. Så länge tidningarna kan sälja lösnummer så pågår ju drevet.

Undrar vad det är för företag som hon har och som han också jobbar lite för. Undrar om det är så och vad han i så fall gör för det företaget.

Stämmer det så är det ju fortfarande 103 000 han fått i månaden. Så det felar på 17 000 i så fall.

Så lite kan det väl inte va om han får 60 000 i månaden. Det är det som jag tycker är intressant här. Vilka företag och vilken inkomst har hon som kan betala ut en sådan lön. Vilka intyg hon skrivit ut tycker jag inte är lika intressant. Alla vet väl sedan länge att hon inte tycker att vanliga regler gäller för henne.

k9 (oregistrerad)
Postat

Han får ju 43 000 för sitt jobb från staten och 60 000 från Monas företag, som hon talar säger själv där.

Undrar hur många politiker som har företag som faktiskt genererar sådan inkomster att de kan betala sådan löner. Tror att det är ganska många politiker med så starka företag ändå.

Postat

Shit, jag hade helt missat att det var röd dag imorgon.

Lyllo då är vi lediga! 😄

Då borde man väl va glad? Är ni lediga på fredag också?

k9 (oregistrerad)
Postat

Han får ju 43 000 för sitt jobb från staten och 60 000 från Monas företag, som hon talar säger själv där.

Undrar hur många politiker som har företag som faktiskt genererar sådan inkomster att de kan betala sådan löner. Tror att det är ganska många politiker med så starka företag ändå.

k9 (oregistrerad)
Postat

Svårt att klä sig rätt i detta väder. Ska man frysa lite nu, eller svettas lite senare? 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Det får bli kortbrallor idag. Det tar några dar innan man vant sig vid folks stirrande.

Är folk inte vana vid dina sexiga ben än?
k9 (oregistrerad)
Postat

...jag har kaffe 😉😎

Ska kaffa mig och sedan dra på mig cykelbyxorna och vara obehagligast på stan ett tag. Fast jag ska ju inte på stan iofs. Tänkte cykla en tremila vända i skogen istället. Måste komma i baddräkten snart ju.
k9 (oregistrerad)
Postat

Höger underben är ju som det är.

Ja just det ja, glömde bort att det är så. Men folk behöver ju vänja sig vid det med.
Postat (redigerat)

Ja just det ja, glömde bort att det är så. Men folk behöver ju vänja sig vid det med.

Jo. Det är bara som det är. Det tar några dagar med kortbrallor innan jag vänjer mig vid mig själv dock.

Redigerat av DenGode
k9 (oregistrerad)
Postat

Ändå bra att du väljer att inte dölja det benet, menade jag. Bra om fler vänjer sig vid att alla inte ser exakt likadana ut, även på den punkten.

Postat (redigerat)

Ändå bra att du väljer att inte dölja det benet, menade jag. Bra om fler vänjer sig vid att alla inte ser exakt likadana ut, även på den punkten.

Det är väl så jag tänker, plus att jag är kortbyxfanatiker. Har varit med om en del intressanta reaktioner från kids.

Redigerat av DenGode
k9 (oregistrerad)
Postat

Viktigt att leva som man brukar även om vissa saker förändras kring en. Just kidsen är det ju viktigast och oftast roligast att få kommentarer ifrån.

k9 (oregistrerad)
Postat

14 grader nu. Lagom att dra så hinner det bli varmare medans man trampar runt.

Hej och då så länge!

Kaffa lugnt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.