Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag föredrar mitt väder lite äldre.

PT som fan där.

PT som fan där.

PT som fan där.

PT som fan där.

PT som fan där.

PT som fan där.

PT som fan där.

PT som fan där.

PT som fan där.

PT som fan där.

PT som fan där.

Annons
Postat

Rätt så... 🙁

Taxi Stockholm ligger risigt till nu med avslöjandet från KF. Fasen det går fort nedför... Nu är det damage control som gäller för dem.

Postat

Taxi Stockholm ligger risigt till nu med avslöjandet från KF. Fasen det går fort nedför... Nu är det damage control som gäller för dem.

Jo. Men detta att taxichaufförer tipsar om den lokala underhållningen var ett faktum även när dom var kuskar. Samma sak med hotellpersonal m fl.

Postat

Jo det är egentligen inget nytt detta. Bara omfattningen... eller blir det omfittning. Taxi S har regering o riksdag som kunder och nu börjar det knaka ihop där också. Nåväl... det blir business as usual om ett tag igen. Kommer ngn ens ihåg Kommunal skrällen?

Postat

Jo det är egentligen inget nytt detta. Bara omfattningen... eller blir det omfittning. Taxi S har regering o riksdag som kunder och nu börjar det knaka ihop där också. Nåväl... det blir business as usual om ett tag igen. Kommer ngn ens ihåg Kommunal skrällen?

Så riksdagsmännen frågar också efter horor, eller?

k9 (oregistrerad)
Postat

Nyvaken nu. Funderar på att ta en sväng på hojen innan det blir så varmt igen. Igår var det nästan för varmt med kortbyxor och kortärmad cykeltröja.

Antar att det har med mitt extra vinter-späcklager som inte förbränts än.

k9 (oregistrerad)
Postat

En favorit i repris:

Postat

Nyvaken nu. Funderar på att ta en sväng på hojen innan det blir så varmt igen. Igår var det nästan för varmt med kortbyxor och kortärmad cykeltröja.

Antar att det har med mitt extra vinter-späcklager som inte förbränts än.

Blev det nån cykeltur?

k9 (oregistrerad)
Postat

Bra jobbat Nay!

Nej, det blev ingen tur på hojen. Körde lite styrketräning istället. Tror att jag cyklar iväg och fikar hos morsan senare istället. Blir ungefär 2,5 mil tur och retur, så det är lagom för lätt träning. Tänkte se om min systerson har lust att kroka på.

Postat (redigerat)

Så riksdagsmännen frågar också efter horor, eller?

What´s new..? Troligtvis syftade de kanske den mer legitima (ja, även för MP) transportsättet mellan hem-jobb-flyget-hem.

Enligt Google så fyller Jane Jacob år!!!!!!!!!!!!

Undrar när de ska uppmärksamma Clark Åke Neutermann?

Nu ska det tydligen va ca 20 grader framöver.

Det där kommer ställa till det en hel del. Nedför brukar ju gå bra men sedan ska man ju hem också.

300px-Ten_degrees_fists.jpg

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Det där kommer ställa till det en hel del. Nedför brukar ju gå bra men sedan ska man ju hem också.

Men det är väl ändå själva faan.

k9 (oregistrerad)
Postat

What´s new..? Troligtvis syftade de kanske den mer legitima (ja, även för MP) transportsättet mellan hem-jobb-flyget-hem.

Enligt Google så fyller Jane Jacob år!!!!!!!!!!!!

Undrar när de ska uppmärksamma Clark Åke Neutermann?

😳😮😆 :lol:

Men det är väl ändå själva faan.

😮😛😆 :lol:
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.