Dark Of Light Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Vad gillade du flygplanet? Rassligt, skakigt och bullrigt samt trångt. En rolig upplevelse, tänka sig... så var det förr även på längre resor. Vikken årsmodell vare? 😕 Hon var i alla fall myndig.
Micke H Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Det finns en sak jag inte riktigt fattar... Om Bowser är en sköldpadda, varför sprutar han eld? Borde inte hans attacker vara vattenbaserade?
k9 (oregistrerad) Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Det finns en sak jag inte riktigt fattar... Om Bowser är en sköldpadda, varför sprutar han eld? Borde inte hans attacker vara vattenbaserade? För att han är en eldsprutande sköldpadda. Skulle han inte spruta eld så skulle han ju inte vara Bowser alls. Så det så!
k9 (oregistrerad) Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Han är en hybrid av drake, sköldpadda och dinosaurie. Han sa det när han var med i Skavlan, har jag för mig. Kan varit någon annan som sade något annat i ett annat program med. Om jag tänker efter så var det nog Ankan som sa något, i Intresseklubben, som inte hade med saken alls att göra. Men oj vad jag skrattade....
Micke H Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Att han är någon slags hybrid kan jag köpa, vilket i sin tur kan vara upphovet till varför han har sådana ovanliga egenskaper som att kunna spruta eld. 😮 För att inte tala om att starta slagsmål med italienska rörmokare! Tack k9, nu fattar jag bättre. ☺️
Neosus Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Är Ankan en hybrid? Nu fattar jag sannerligen verkeligen ingenting............. såatte... 😑☺️
Micke H Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Din mamma är en hybrid mellan henne själv och min k.... Näe, förlåt. 😱😊
Neosus Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Din mamma är en hybrid mellan henne själv och min k.... Näe, förlåt. 😱😊 DUUUuuuu.... ...kaffe på det? 😕
k9 (oregistrerad) Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Är Ankan en hybrid? Nu fattar jag sannerligen verkeligen ingenting............. såatte... 😑☺️ Ankan Andersson såklart. Är han verkligen helt mänsklig?
Micke H Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Arne Anka då? Eller Paul Anka? Är dom alla släkt? Och hybrider?
k9 (oregistrerad) Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 Arne Anka då? Eller Paul Anka? Är dom alla släkt? Och hybrider? Vad tror du? Själv ska jag äta kyckling idag.
Dark Of Light Postat 3 maj 2016 Postat 3 maj 2016 V I L K E T D J Ä V L A SEEEEEEEGT S K I T F O R U M S D J Ä V E L S F A E N DJÄVLARS!!!! 😠 Jag får lust att sänka några dunkar diesel utan sugrör, skjuta revolver, klubba ihjäl sälungar, harpunera något utrotningshotat, bomba Hanoi, lyssna på George Thorogood, helikopterjaga mastodonter, göra en halsduk av bacon, pissa på en burhamster, slicka på bly, skräpa ner, beställa 800m spandex, bänkpressa en Hummer, trampa på en uteliggare, beställa flera luftanfall, generellt nuppa runt, röka piptobak ur bara händerna, borsta tänderna med en kaktus, titta enbart på den första kvarten av ”Saving Private Ryan”, äta gul snö (det kan ha varit öl), ta på mig en lila skjorta för att sedan elda upp den, pissa i motvind, sparka på barnvagnar, äta rost, slå rullen med spandex på en pensionär, slicka bort kromet på en dragkrok, äga en JA 37 Viggen, dricka kvicksilver, spy som underhållning, använda fotogen som parfym, slå in skäggstråna med en slägga och bita av de inifrån, bli vän med en insekt för att senare svika den, tälja i gjutjärn, stimulera mig med ett bilbatteri och ett par startkablar, äta taggtråd och skita napalm på burhöns. Ja, det är det jag vill… 😳
Recommended Posts