Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Sovit bra inatt. Sov i två omgångar och är mera utvilad nu än jag någonsin varit, tror jag. Blir till att cykla idag eftersom det snart blir varmt ute. Måste passa på medans det fortfarande är lite roligt med en MTB i skogen.

Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

I duschen? I vårdcentralen? Där du rakade dig?

Han väntar ju på arbetsmyrorna som ska tvätta, raka och bära iväg honom till vc. Fattar du väl? Sluta tramsa nu, detta är ett seriöst forum för galningar.
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

I duschen? I vårdcentralen? Där du rakade dig?

Han väntar ju på arbetsmyrorna som ska tvätta, raka och bära iväg honom till vc. Fattar du väl? Sluta tramsa nu, detta är ett seriöst forum för galningar.
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Om jag stänger ner forat när jag postat och det hänger sig, så postar den igen när jag öppnar sidan igen, tydligen. 😑

Dela på andra sajter

Jag fick en flygning i en Saab Safir i 30 årspresent genom kontakter i Flygvapnet och det är en sällsam känsla detta med G krafter. Fick styra också och det närmaste jag kan beskriva den känslan med är att det är som att balansera planet på en imaginär boll. En balansakt, lite som att cykla. För att inte tala om utsikten förstås. Förutom utrikesresor och inrikes med mindre plan har jag varit uppe med helikopter också även det inom det militära. En helt annan grej det och även senare med varmluftsballong. Där kan vi ju tala om utsikt och så fridfullt det är. Rekommenderas starkt!!!

Aha! Va sköjjigt! 😄

Det enda jag gjort var att åka ett litet Cessna privatflyg. Några gånger.

Dela på andra sajter

Hade en fet dröm som tagen ur en slasherfilm med mord, sprit och sex...och sen så avbröts den av att jag desperat började leta efter mitt snus, medan alla andra fortsatte med slasher-grejorna.

Vad fan, jag snusar ju inte ens??

Dela på andra sajter

Aha! Va sköjjigt! 😄

Det enda jag gjort var att åka ett litet Cessna privatflyg. Några gånger.

Jag har flugit DC 3:a från Köpenhamn till Stockholm när jag var grabb. Det var kul eftersom det var alldeles molnfritt och vi flög så lågt så man såg marken bra. Men det var jäkligt bullrigt.

Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nej det har jag då rakt inte. Men jag tror att det är fotboll, va?

Jo det stod ju det, såg jag just. 😊

17 grader varmt ute nu... 😲😮🥰 :wub: 🥰😄 :D 😄 :D 😄

Dela på andra sajter

Jag tror att det var en DC 3:a i alla fall. Det kändes lite som om man skulle ha åkt taxi med en T-Ford.

Been there, done that. DC-3:a från Hannover-Dortmund. Var lagerchef och dryckesansvarig i en butik här då, sålde så bra att jag fick en resa till DAB-bryggeriet. Blev helt knall efter en dryg timmes rundtur runt bryggeriet (en av världens största) samt efter provsmakningar vid varje stopp. Sedan samling i deras egna pub på området, där skulle det tävlas i grenen "hur många sorter av våra öl kommer du ihåg efter rundturen?". Fick helrätt på alla av en slump och vann tio DAB kristallglas och en 5l öltunna i metall. Satte senare på kvällen på en av hotellets städtjejer på personalparkeringen utanför ovanpå motorhuven till en Amazon.

Frågor p d?

Dela på andra sajter

Been there, done that. DC-3:a från Hannover-Dortmund. Var lagerchef och dryckesansvarig i en butik här då, sålde så bra att jag fick en resa till DAB-bryggeriet. Blev helt knall efter en dryg timmes rundtur runt bryggeriet (en av världens största) samt efter provsmakningar vid varje stopp. Sedan samling i deras egna pub på området, där skulle det tävlas i grenen "hur många sorter av våra öl kommer du ihåg efter rundturen?". Fick helrätt på alla av en slump och vann tio DAB kristallglas och en 5l öltunna i metall. Satte senare på kvällen på en av hotellets städtjejer på personalparkeringen utanför ovanpå motorhuven till en Amazon.

Frågor p d?

Vad gillade du flygplanet?

Dela på andra sajter

Frågor p d?

Vikken årsmodell vare? 😕

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.