Dark Of Light Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 Underrättelse verksamhet är en smutsig bransch speciellt när gödsel är inblandat. Häftig historia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 Kåpede! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 Slej, vet inte om jag frågat tidigare men vad tycker du om din äpplemobil 6:an? Själv är jag mer än nöjd med S7:an jag skaffade. Funkar flawless. Helt klart en kpd!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 Autohaus Rumfinger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 Autohaus Rumpfinger 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 Slej, vet inte om jag frågat tidigare men vad tycker du om din äpplemobil 6:an? Själv är jag mer än nöjd med S7:an jag skaffade. Funkar flawless. Helt klart en kpd!? Jo en 6s är det. Hade en 4s innan. Funkar riktigt bra! Snabb och grym kamera. Bra skärm o laddningstid. Hittar liksom inga fel mer än att den är på tok för dyr. Gjort dubbla spelningar idag! För V på dan och nu ikväll i kyrkan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 Ok bra där. Ja dyra e d e d d e. Se upp för korsdrag i kyrkan. Springfloden nu... ja p TVn då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 (redigerat) Helvetes vad Darkis är seg, rentav trög. Han ska nog gå och lägga sig ity han är trött i sinnet. Hans annars så pigga intellekt och verbala talang lyste med sin frånvaro och hans lekamen känns just nu enbart tung och otymplig. Hans ögonlock var som av bly. Bakom desamma hade den annars så lavaliknande glöden i blicken falnat. Det var så illa förskaffat att till och med hans horn hängde likt ett par livlösa lemmar förutan libido i pannan. Inte ens grannflickans truganden om promiskuösa aktiviteter med sin sexuellt löftesrika kropp förmådde att få den gamle demonen att väckas ur sin komatösa halvslummer... Han kunde ju också sluta att tala om sig själv i tredje person här och bara pissa och gå och lägga sig. 😳 G´natti 😑 Redigerat 1 maj 2016 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 1 maj 2016 Dela Postat 1 maj 2016 Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Naturligtvis 😑 1). Upphör fortfarande inte att förvånas över Googles fabläss för firandet och uppmärksammandet av obskyra och kvasikändisars födelsedagar. Idag Mario Miranda, kanske är han en jättekändis men mig har han gått fullständigt förbi och då har jag ändå pysslat med teckning en hel del. 2). Kan/får Diesel Åsa sitta kvar så länge till och vad kommer hända med lille unge herr Figolit? 3) Vem faen tände på i Husqvarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Var det inte matlagning som gick snett? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Morn morn ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Var det inte matlagning som gick snett? Sprängd Anka? Napalm? Ja, hela skiten startade iaf i en lägenhet men att det spred sig så..? Morn morn ☺️ Morn morn morn ☺️ kaffe Naturligtvis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Japp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 godmorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Däckbyte på gång! Börjar stup i ett idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Däckbyte på gång! Börjar stup i ett idag! Har nåt minne av ett år när jag skulle byta och ett av hjulen helt enkelt inte gick att få av. Det satt som fastsvetsat. Efter det fick min morbror på Åtvids vulk ta hand om det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Jåh ibland sitter dom! Nu e jag klar. Kopplat på vattnet också 🙂 sommartecken! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Kopparpasta är lösningen för att slippa fastrostade hjul. Se upp var du lutar hjulen efteråt också. De kan lätt fälga av sig. AAAHAHAHAHAH... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Den dära Khan killen ger sig inte... Kan dock inte låta bli att tycka som Johan Hakelius i detta fall.... Man blir avundsjuk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Mördaren av Lisa Holm får livstid. Hur länge är livstid?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Den dära Khan killen ger sig inte... Kan dock inte låta bli att tycka som Johan Hakelius i detta fall.... Man blir avundsjuk. Khan är ju intervjuad i DN idag. Jäklar vad han trasslar in sig. Personligen skiter jag i hur han vill hälsa. Varför ska vi dra klockan hundra år tillbaka i Sverige? http://www.dn.se/nyheter/politik/yasri-khan-inte-i-min-vildaste-fantasi-kunde-forestalla-mig-att-bli-utpekad-pa-det-har-sattet/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 2 maj 2016 Dela Postat 2 maj 2016 Jag skulle kanske gå ut lite men då måste jag ta ögondroppar först. Det är rödfärgat på pollenkartan när det gäller björkpollen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts