Dark Of Light Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Jåh. -6,5 bara men det här snöat 1 dm eller så.
Pico Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Stryk ska ni ha... fick promenixa hem i 30 minuter i -24ish. Bloody hell... sällan har jag förtjänat stekeburgare, jordnötter och folköl så mycket som idag. 😄
Dark Of Light Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Stryk ska ni ha... fick promenixa hem i 30 minuter i -24ish. Bloody hell... sällan har jag förtjänat stekeburgare, jordnötter och folköl så mycket som idag. 😄 😮 Ja det är nästan att du får ta två folköl där!
Pico Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Men va fan, vad äre med norska plan och svenska fjäll? Var det inte bara typ ett par år sedan ett norskt militärflyg kraschade i fjällen? Aja, se där.. svenskt flyg men de flög för norska posten. Whatevz!
Neosus Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Säg D! 😕 ...jaa alltså säg inte D! Alltså! Säg.. ÄH!
Overkill Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Bruv -6/7 något sånt imorse. Tokchill! Tog bara vindjacka på mig över tröjan. Perfekt för cyklingen! Haha. Jag förfrös nästan ögonen och fingrarna gjorde ont! 😛
Overkill Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Har jag sagt att det är chips- och ostbågsfritt år som gäller förresten. Inga popcorn eller nötter heller. Och nu är det 7 år sen jag åt godis senast ☺️
Dark Of Light Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Funderar på att bara andas lustgas resten av året.
Pico Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Har jag sagt att det är chips- och ostbågsfritt år som gäller förresten. Inga popcorn eller nötter heller. Och nu är det 7 år sen jag åt godis senast ☺️ Crazy scientist... John Nash Jr. Jr... eller nåt. xD
k9 (oregistrerad) Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 Men va fan, vad äre med norska plan och svenska fjäll? Var det inte bara typ ett par år sedan ett norskt militärflyg kraschade i fjällen? Aja, se där.. svenskt flyg men de flög för norska posten. Whatevz! Skulle gissa att det beror på hur olika man ser på barometertycket och när det är lämpligt att lita på höjdmätare eller inte. Hur luften beter sig påverkar ju även hur instrumenten beter sig. Så vid vissa tillfällen så måste man flyga mera på det man ser genom rutan och inte bara lita på vad utrustningen faktiskt talar om för piloten. Svenska piloter är ofta bättre på det än i många andra läder. Ryssen skrattar ju åt oss när vi har så hårda riktlinjer för när det är lämpligt för t ex stridspiloter att öva på låg höjd eller inte. Vilken konstig information jag besitter ibland, känner jag själv. 🤪
k9 (oregistrerad) Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 Har jag sagt att det är chips- och ostbågsfritt år som gäller förresten. Inga popcorn eller nötter heller. Och nu är det 7 år sen jag åt godis senast ☺️ Inga nötter? Aj!!!! 😳😱 :ph34r: 😱
k9 (oregistrerad) Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 Fast efter att ha sett själva nyhetsinslaget om planet som ramlade så in se jag ju att jag kan ha gissat fel på en punkten. 😏😐🙂
Dark Of Light Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 Jah skumt är det. Rätt ner, så bara... Bara pulver kvar. Morn.
Dark Of Light Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 Åt just skumtomtar! Rymdclownar! 😮 https://soundcloud.com/slejnard/slejnard-carnivale-from-outer-space Vilken härligt urflippad låt där Slej! ☺️
Dark Of Light Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 -275°, känns stelt. Min 75:e kopp kpd på gång.
Dark Of Light Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 Jorå´så atte här är det full party party i tråden Hmm mjåmm, mjåmm.
Recommended Posts