Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Hur gick det med kukbase för dig, DG?

Jo det gick bra. Men sedan skulle jag fortsätta med mina program och ljud på Toontrack, och det är bara ett av 4 som finns registrerade där av någon anledning. Dom ska ju inte gå att få igång utan registrering och jag har haft dom igång.

Dela på andra sajter

Ni vet när man hoppar i vatten och det är kallt och man får lite smygkramp och andningen hamnar väldigt högt upp i lungorna?

Hur satans mycket öl lyckas man spilla på kroppen när samma fenomen uppstår då man sitter i ett varmt hem framför datorn? FML, fattar inte hur så mycket öl kunde rinna ut på så satans kort tid ur en vanlig burk. Det händer ju liksom inte om man verkligen försöker manuellt.

Dela på andra sajter

För då blir du inte lika överraskad, men det är bara min teori.

Men du kanske är väldigt känslig så det händer ändå? Är du det?

Jag begriper inte vad det är du säger. Om jag försöker halsa öl ur en burk så går det segt, det bara vägrar rinna ur den... (eller tömma en halvfull ölburk dagen efter som någon innnndiot lämnat efter en fest, om man så vill). Det här måste rent fysiskt ha blivit så perfekt det bara går för att vätska ur den cylindriska behållaren skall rinna ur så snabbt genom den öppningen. Fattar inte vad "känslig" har med saken att göra i kombination med citatet. Redigerat av Pico
Dela på andra sajter

Jag begriper inte vad det är du säger. Om jag försöker halsa öl ur en burk så går det segt, det bara vägrar rinna ur den... (eller tömma en halvfull ölburk dagen efter som någon innnndiot lämnat efter en fest, om man så vill). Det här måste rent fysiskt ha blivit så perfekt det bara går för att vätska ur den cylindriska behållaren skall rinna ur så snabbt genom den öppningen. Fattar inte vad "känslig" har med saken att göra i kombination med citatet.

Läste om både vad jag skrivit och ditt citat och visst... Oförberedd var garanterat en komponent men min faktiska fascination låg nog i hur mycket som kunde försvinna ur burkjäveln. 😄 Redigerat av Pico
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Skaka till burken när du har kolsyra kvar i den så rinner det fortare än det kan göra. Tror jag.

Bubblorna förstör väl ytspänningen och påverkar hela vätskans viskositet, gissar jag.

Nu ska jag försöka låta bli att träna ett tag, får se hur det går.

Dela på andra sajter

Läste om både vad jag skrivit och ditt citat och visst... Oförberedd var garanterat en komponent men min faktiska fascination låg nog i hur mycket som kunde försvinna ur burkjäveln. 😄

Jag hoppas du har flera öl.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.