Micke H Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 När man talar om trollen... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 De vart en kaffe på det! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Mmmm 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 april 2016 Trådstartare Dela Postat 29 april 2016 När man talar om trollen... 🥰 😉😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Jak har kaffä!!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Oj! Viken sovmorgon jag tog idag då. Vaknade just. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Långsovare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 han till höger är Turkiets president. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 😆 Blir en sväng till Storforsen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Hur gick det med kukbase för dig, DG? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 FIKASUGEN!!! 😠 :angry: 😠 :angry: 😠😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Hur gick det med kukbase för dig, DG? Jo det gick bra. Men sedan skulle jag fortsätta med mina program och ljud på Toontrack, och det är bara ett av 4 som finns registrerade där av någon anledning. Dom ska ju inte gå att få igång utan registrering och jag har haft dom igång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Då var det Mellogenomgång igen. Skriv gärna vad ni tycker i tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Date believe england hello dear plato blue is talent Så kan det bli när man provar att tala in ett inlägg i mobilen... Skulle bara säga att det blev ingen mello. Det blev ett bad istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Ja i badkaret alltså. Det var jag en hel del vatten, badskum och granntösen. Joråsåatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Ni vet när man hoppar i vatten och det är kallt och man får lite smygkramp och andningen hamnar väldigt högt upp i lungorna? Hur satans mycket öl lyckas man spilla på kroppen när samma fenomen uppstår då man sitter i ett varmt hem framför datorn? FML, fattar inte hur så mycket öl kunde rinna ut på så satans kort tid ur en vanlig burk. Det händer ju liksom inte om man verkligen försöker manuellt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Det händer ju liksom inte om man verkligen försöker manuellt. För då blir du inte lika överraskad, men det är bara min teori. Men du kanske är väldigt känslig så det händer ändå? Är du det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Lagen om alltings djävlighet. Kan ngt gå fel gör den det garanterat. Murphys lag liksom. Om man ändå kunde komma på ett sätt att utnyttja den till sin egen fördel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 (redigerat) För då blir du inte lika överraskad, men det är bara min teori. Men du kanske är väldigt känslig så det händer ändå? Är du det? Jag begriper inte vad det är du säger. Om jag försöker halsa öl ur en burk så går det segt, det bara vägrar rinna ur den... (eller tömma en halvfull ölburk dagen efter som någon innnndiot lämnat efter en fest, om man så vill). Det här måste rent fysiskt ha blivit så perfekt det bara går för att vätska ur den cylindriska behållaren skall rinna ur så snabbt genom den öppningen. Fattar inte vad "känslig" har med saken att göra i kombination med citatet. Redigerat 29 april 2016 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Uschda! Uschda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 (redigerat) Jag begriper inte vad det är du säger. Om jag försöker halsa öl ur en burk så går det segt, det bara vägrar rinna ur den... (eller tömma en halvfull ölburk dagen efter som någon innnndiot lämnat efter en fest, om man så vill). Det här måste rent fysiskt ha blivit så perfekt det bara går för att vätska ur den cylindriska behållaren skall rinna ur så snabbt genom den öppningen. Fattar inte vad "känslig" har med saken att göra i kombination med citatet. Läste om både vad jag skrivit och ditt citat och visst... Oförberedd var garanterat en komponent men min faktiska fascination låg nog i hur mycket som kunde försvinna ur burkjäveln. 😄 Redigerat 29 april 2016 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Skaka till burken när du har kolsyra kvar i den så rinner det fortare än det kan göra. Tror jag. Bubblorna förstör väl ytspänningen och påverkar hela vätskans viskositet, gissar jag. Nu ska jag försöka låta bli att träna ett tag, får se hur det går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Läste om både vad jag skrivit och ditt citat och visst... Oförberedd var garanterat en komponent men min faktiska fascination låg nog i hur mycket som kunde försvinna ur burkjäveln. 😄 Jag hoppas du har flera öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Sett steppeulven! Konstig knepig men rätt bra dansk film! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 29 april 2016 Dela Postat 29 april 2016 Sett steppeulven! Konstig knepig men rätt bra dansk film! Är den gjord efter Herman Hesses gamla roman? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 april 2016 Dela Postat 30 april 2016 godmorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 april 2016 Dela Postat 30 april 2016 Jag hoppas du har flera öl. Då lär det bli väldigt vått på golvet hemma hos han... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts