slejnard Postat 29 april 2016 Postat 29 april 2016 Mörn! Lite mulet idag men fåglarna kvittrar och kaffet smakar! Sitter o håller tummarna att sonen får sommarjobbet han sökt 🙂 Ska ni ut på nån majbrasa då?!?
Micke H Postat 29 april 2016 Postat 29 april 2016 Har svårt för drakar och demoner... i alla fall drakar. Fantasy prylen med svärd och troddom mm tilltalar inte mig alls. Otippat av någon som gillar Dio. 😄
Micke H Postat 29 april 2016 Postat 29 april 2016 Är det bara jag som får snuskiga associationer av det där ordet, dongle? Nej. 😱
Micke H Postat 29 april 2016 Postat 29 april 2016 Då antar jag att vi har en hygglig studiorabatt, typ 100 %, framöver? Har själv en idé till ett trippelalbum om aktiviteterna i Längsta enda sen starten. Det hela är lite löst i kanterna än, men det tar vi i studion. Konceptalbum om Längstas aktiviteter? Sign me up! Jag kan inte sjunga men jag kan bidra med lite BADBOLL. ☺️ Ska ni ut på nån majbrasa då?!? TA DIG I BRASAN! 😠 ...eller jag menar, nej, det ska jag inte. 😑
Dark Of Light Postat 29 april 2016 Postat 29 april 2016 (redigerat) Ska ni ut på nån majbrasa då?!? På sätt och vis... Otippat av någon som gillar Dio. 😄 😄 Näh, nu skulle det sitta bra med ett rejält spräcknupp med en svulstig babianslida. 😳 Skulle bara väcka er lite.... 😑 Det blidde kaffe istället. Redigerat 29 april 2016 av Dark Of Light
DenGode Postat 29 april 2016 Postat 29 april 2016 Konceptalbum om Längstas aktiviteter? Sign me up! Jag kan inte sjunga men jag kan bidra med lite BADBOLL. ☺️ Kan ingen tala om för mig vad det där med badbollen handlar om?
Micke H Postat 29 april 2016 Postat 29 april 2016 Kan ingen tala om för mig vad det där med badbollen handlar om? I mitt förr-förra band så repade vi med metronom inför en skivinspelning, och trummisen hade hörlurar som gick till ett Cubase-projekt där vi hade satt upp ett click track åt honom. En dag var han en timme sen och vi jävlades lite med honom genom att spela in lite konstigheter i projektet innan han kom. En av sakerna var vår basist som skrek, väldigt argt och passionerat: "HAR NÅGON SETT MIN BADBOLL?!?!?!?! 😠 :angry: 😠 " Vilket roade framförallt CHAE väldigt mycket. 😆 Vi till och med spelade in hans reaktion på några av sakerna han hörde:
Naymari Postat 29 april 2016 Postat 29 april 2016 Kul. Har du fått lägenhet också eller blir det en tältsäng i studion? Ingen lägenhet än. Men det är inte så viktigt. Känner lite folk i krokarna vars tvättstugor jag kan låna. Duscha kan jag göra på gymmet. Sova kan jag göra på soffan.
Dark Of Light Postat 29 april 2016 Postat 29 april 2016 Bara det ordnar sig med kaffet så löser sig resten.
CHAE Postat 29 april 2016 Trådstartare Postat 29 april 2016 I mitt förr-förra band så repade vi med metronom inför en skivinspelning, och trummisen hade hörlurar som gick till ett Cubase-projekt där vi hade satt upp ett click track åt honom. En dag var han en timme sen och vi jävlades lite med honom genom att spela in lite konstigheter i projektet innan han kom. En av sakerna var vår basist som skrek, väldigt argt och passionerat: "HAR NÅGON SETT MIN BADBOLL?!?!?!?! 😠 :angry: 😠 " Vilket roade framförallt CHAE väldigt mycket. 😆 Vi till och med spelade in hans reaktion på några av sakerna han hörde: https://www.youtube.com/watch?v=hJ4gUfOPQtw 😆 :lol: 😆 Favorit i repris! 😆🥰
CHAE Postat 29 april 2016 Trådstartare Postat 29 april 2016 tjae chae 🙂 tja slej 😄 he regn 😑 Var glad att det inte haglar i alla fall 😑
Recommended Posts