Neosus Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Hela läsaren hänger sig för mig. När jag stänger ner den och öppnar den igen så postar den under tiden... Ja uschaligen! Hemskt när läsaren hänger sig... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Inte undra på att redigeraren är full ibland 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Många människor blir använda när dom är fulla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Till vadå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Tja, till att bjuda på nästa runda exempelvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Det skulle ju kunna förklara de pillerpreppade drinkarna en del kvinns råkar ut för på krogen? MickeH: Men Sara, du är ju nästan helt borta!? Huuuur gick det till.... ähum? Du bjuder på nästa runda va? Systemtkassörskan: J... aah (gurgel, snyft). MickeH: Bra! Vad ska du ha DoL? DG? Neo? Slej? k9? Ewrol kör ju... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Systemkassörskan har för övrigt slutat där. 🙁 Jag får hitta någon annan att fantisera om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Jaha det sa aldrig kluck...eller klick menar jag? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Systemkassörskan har för övrigt slutat där. 🙁 Jag får hitta någon annan att fantisera om. Det kanske är bra för din nykterhet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Systemkassörskan har för övrigt slutat där. 🙁 Jag får hitta någon annan att fantisera om. Du menar, jag får fantisera om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Du menar, jag får fantisera om? 😆 Ja, det känns som du gjort det mer ofta än jag. 😛 Jag har en fett söt kollega du kan "fantisera" om: vi kommer bara jobba ihop veckan ut, sen ska jag börja på nytt jobb. ☺️ Jaha det sa aldrig kluck...eller klick menar jag? 😕 Jag vågade aldrig säga mer än "hej" och "trevlig helg". xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 😆 Ja, det känns som du gjort det mer ofta än jag. 😛 Jag har en fett söt kollega du kan "fantisera" om: vi kommer bara jobba ihop veckan ut, sen ska jag börja på nytt jobb. ☺️ Jag vågade aldrig säga mer än "hej" och "trevlig helg". xD Man måste ju har mer detaljer än så om kollegan... Du kan inte spåra upp Systemtösen och börja stalka henne? Eller om jag ska göra det skriftligt här kanske, när/om man får feeling ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Det är å andra sidan inte så roligt att lägga inlägg här pga strulet på olika vis. Kul om en halv roman försvinner bara för att Roys och Rogers Dataservice supit bort skiftnyckeln... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Det är å andra sidan inte så roligt att lägga inlägg här pga strulet på olika vis. Kul om en halv roman försvinner bara för att Roys och Rogers Dataservice supit bort skiftnyckeln... Du får kopiera innan du skickar en lång drapa. Men det är ju en del jobb. Det är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Nu är "gryningspyromanen" ute igen. Man får hoppas att han inte flyttar till Åtvid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Det skulle ju kunna förklara de pillerpreppade drinkarna en del kvinns råkar ut för på krogen? MickeH: Men Sara, du är ju nästan helt borta!? Huuuur gick det till.... ähum? Du bjuder på nästa runda va? Systemtkassörskan: J... aah (gurgel, snyft). MickeH: Bra! Vad ska du ha DoL? DG? Neo? Slej? k9? Ewrol kör ju... meh, hur visste du att jag alltid är full... haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 meh, hur visste du att jag alltid är full... haha Det tror jag inte på. Du har nog bara en lite "egen" syn på saker och ting. Nu har du ju faktiskt börjat skriva inlägg som betyder något ibland också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 ... Nu har du ju faktiskt börjat skriva inlägg som betyder något ibland också. Ja, jag har varit illa ute jag också ibland men sedan kommer ett ögonblicks klarsyn och man skärper sig och börjar att posta nonsens igen. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Lol @raggmunk 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 april 2016 Dela Postat 27 april 2016 Lol @raggmunk 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts