jonta Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Yo, hittade ingen bra tråd för detta. Så skriver här. Vill köpa nya hörlurar, ej studiohörlurar. Bara vardagsbruk. Hittade dessa via Mediamarkt som verkar vara riktigt billiga. Någon som har erfarenhet? Om ni btw kan tipsa om en bättre tråd en denna så skriv gärna. Länk till lurarna: http://www.mediamarkt.se/sv/product/_jbl-everest-elit-700-ng-around-ear-vit-1280434.html Länk till mer info om varför dom är köpvärda: http://www.savly.se/jbl-everest-elite-700-for-1690-kr-inklusive-frakt/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 (redigerat) Yo, hittade ingen bra tråd för detta. Så skriver här. Vill köpa nya hörlurar, ej studiohörlurar. Bara vardagsbruk. Hittade dessa via Mediamarkt som verkar vara riktigt billiga. Någon som har erfarenhet? Om ni btw kan tipsa om en bättre tråd en denna så skriv gärna. Länk till lurarna: http://www.mediamark...it-1280434.html Länk till mer info om varför dom är köpvärda: http://www.savly.se/...nklusive-frakt/ Du har ju den här tråden. Här är vi bara några gamla uvar som bluddrar om allt möjligt, men du är naturligtvis också välkommen. Edit. Jag menar alltså den här tråden. http://forum.studio....torerhoerlurar/ Redigerat 20 april 2016 av DenGode Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Pt! 😳 som första inlägg dessutom 😳 Välkommen Jonta! Hörlurar idag är väldigt bra för liten peng så kör på dom du 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Men vill man ha vita lurar i studion? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Alltså nä det vill man inte. Svarta som natten ska de va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Jag svarar ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Det verkar ju va billigt. Om mina svarta lurar vore vita skulle dom nog va svarta ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Så där kunde man inte ha sagt för ett halvår sedan ☺️ 😳 Dock föredrar jag kaffet svart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 E du...... kaffist eller? 😳 Jag föredrar mitt kaffe gult! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Vitt kaffe skareva!!! Vit som synden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Jag tänkte att vita lurar kanske passar för hiphop, men det låter lite konstigt. Det jag tänkte alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 ☺️ De du tänkte skareva! Tänkt som tänkaren!!! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Intressant UG i kväll. Tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Vad handlar det om ikväll då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 😳 ... and the shit blows up like clusterfuck... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Uppdrag granskning undersöker konsekvenserna av konkurrensen inom byggbranschen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Det är en komedi i tv6 om en superhjälte kl 21. Filmen heter kick-Ass. Någon som har sett den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Ja, det är en lite säregen historia med egen touch för att vara en trikåfilm. Faktiskt lite sevärd, en bärs & chips film. Den tar inte sig själv så allvarligt. Inte så "seriös" som Superman/Batman eller Marvels produktioner. Lite mer... verklig. Bäst är ändå Nicholas Cage som en slags Batman-kopia som med sin alldeles för unga dotter slår bovar sönder och samman. En lite udda uppfostran kan man väl säga ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Tackar. Får se den då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Ja, UG var intressant. Ska se om Aktuellt blir lika innehållsrikt. Märkligt med sådana påtryckningar från ett parti på media. Känns ju lite som ett öststatsbeteende. Detta från ett partihåll som sitter i regeringsställning... Illa... MYCKET illa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Jag ska se kaffet flöda! Imorgon då vs -___ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Fil flingor kanel socker jåh! Säger ni plättar eller pangkaka!? Här uppe är det plättar på spisen å pangkaka i ugnen! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Rätt så! Plättar är små djävla as som tillagas i en speciell panna på spisen. Jorå, d e så d e! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Jag säger plättar till dessa... ....tunnpannkaka till dessa ...och ugnspannkaka eller tjockpannkaka till dessa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 ...och gott som tusan till dessa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 april 2016 Dela Postat 20 april 2016 Alldeles korrekt, käre gud. Jag har inget i övrigt att tillägga förutom kpd, imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts