DenGode Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 HBPD! Hockeybockeypådet! ☺️ Finns det spelet kvar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Är det inte sånt man spelar med bandyutrustning på en hockeyrink? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Jahaaaa 😄 Tänkte på SHL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Johodå såatte! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Så är det. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Mosdax! Gött mos eller? Yes!!! Hemlagat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 ÅFF tog sin första poäng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 april 2016 Trådstartare Dela Postat 17 april 2016 Pothmohs är gott 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Moose! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Söderöver har dom socker i moset, eller hade förr i alla fall. Det är inget för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Salt och peppar och smörhåla och varm mjölk funkar bäst som smaksättning till mos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Kpd som efterrätt med mandelcroissant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 espd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Hehe gött mos! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 japp ensnuspådet 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Ingen hejd på vad di gräver fram om den där Kaplan nu. Det räcker med ett litet sned steg och man är fåckht får laif. Nu börjar det dessutom likna något när Israel protesterar. Tror ni han kommer att ta en "time out" snart..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 säkert! gu va kpd de blir pd imorn!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 Jåh, så ini & nu blir det Springfloden i SVT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 17 april 2016 Dela Postat 17 april 2016 (redigerat) Hur räknar ni den här låten? https://open.spotify...qm9LbhhIJi7nbkz Jag säger 6/8 för att sedan hamna i 8/8 i refrängen, sen tillbaka till 6/8 när de slår av refrängen. Redigerat 17 april 2016 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 april 2016 Trådstartare Dela Postat 17 april 2016 Söderöver har dom socker i moset, eller hade förr i alla fall. Det är inget för mig. Salt och peppar och smörhåla och varm mjölk funkar bäst som smaksättning till mos. Det ska vara riven muskotnöt i pothmohs, okej. Så, nu när vi slagit fast det så behöver ni inte undra mer över det 😑 Ingen hejd på vad di gräver fram om den där Kaplan nu. Det räcker med ett litet sned steg och man är fåckht får laif. Nu börjar det dessutom likna något när Israel protesterar. Tror ni han kommer att ta en "time out" snart..? Yep'r, he fucked up big times 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 18 april 2016 Dela Postat 18 april 2016 Ingen hejd på vad di gräver fram om den där Kaplan nu. Det räcker med ett litet sned steg och man är fåckht får laif. Nu börjar det dessutom likna något när Israel protesterar. Tror ni han kommer att ta en "time out" snart..? Jo. Israel är ett väldigt känsligt land på det viset. Nu är dygnsrytmen fullständigt åt helvete. Tom du ligger väl och trynar i skrivande stund? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 18 april 2016 Dela Postat 18 april 2016 Missade kvällens agenda eftersom jag låg och sov, men nu har tydligen Göran Persson ifrågasatt om invandrare ska ha full rätt till alla välfärdssystem vi har i landet från första början. Det svänger så man blir smått åksjuk. Hade han sagt detta i somras hade han legat pyrt till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 18 april 2016 Dela Postat 18 april 2016 Godmorgon. Skit jag har blivit förkyld. Jag som i princip aldrig blir det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 18 april 2016 Dela Postat 18 april 2016 Godmorgon. Skit jag har blivit förkyld. Jag som i princip aldrig blir det... Det är för att du hänger i längsta. Här är alla förkylda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 april 2016 Dela Postat 18 april 2016 Missade kvällens agenda eftersom jag låg och sov, men nu har tydligen Göran Persson ifrågasatt om invandrare ska ha full rätt till alla välfärdssystem vi har i landet från första början. Det svänger så man blir smått åksjuk. Hade han sagt detta i somras hade han legat pyrt till. Den gick mig förbi också, ska dock titta på det. Ja, det svänger, den värsta beröringsskräcken i frågan är borta men du har så rätt att kursändringarna är så dramatiska att man snart inte vet vad man ska tycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 april 2016 Dela Postat 18 april 2016 Märk väl i slutet då gubben stannar upp för att vänta in hunden... https://www.youtube.com/watch?v=Jfu2joxCsq4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts