Dark Of Light Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Ytterligare en porta/vardagsrumsinspelnig från förr då det mesta var analogt. Denna är en av mina favoriter från den tiden. Ett annat stilgrepp, mindre renodlad metal, mer romping stomping stonerrock. Lite annan approach med sången också, något jag jobbade med. Olika röster. Denna blev lite ofrivilligt startskottet till det då jag var sjuk då sången skulle läggas. Feber och hosta, jag hörs hosta till nästan i takt vid 0,19 😆 https://soundcloud.com/user-78130018/another-clown-in-the-crowd
Gäst Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Ytterligare en porta/vardagsrumsinspelnig från förr då det mesta var analogt. Denna är en av mina favoriter från den tiden. Ett annat stilgrepp, mindre renodlad metal, mer romping stomping stonerrock. Lite annan approach med sången också, något jag jobbade med. Olika röster. Denna blev lite ofrivilligt startskottet till det då jag var sjuk då sången skulle läggas. Feber och hosta, jag hörs hosta till nästan i takt vid 0,19 😆 https://soundcloud.com/user-78130018/another-clown-in-the-crowd nice 🙂
Gäst Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 (redigerat) En fallen seraf menar att det här är en gudomlig kosmiskt dokumenterad visa https://soundcloud.com/melovi/bembee Lyssna efter fågelpip. Det är en effekt som sker vid högsta resonansen i näsan. Redigerat 7 januari 2016 av ewroL
Pazo Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 (redigerat) Nu drar jag hem! Köpa ett frihjul och en cykelhängare på vägen. Även mat ska inhandlas Redigerat 7 januari 2016 av Pazo
slejnard Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 var -34 när jag körde hem 😳 Nu e de helg! Igen! 😄 Pazo de Luca ☺️
Dark Of Light Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Nu drar jag hem! Köpa ett frihjul och en cykelhängare på vägen. Även mat ska inhandlas Julen är över och brukar vara relativt fri här 😳😛 var -34 när jag körde hem 😳 Nu e de helg! Igen! 😄 Pazo de Luca ☺️ Ja, helg är det de e de de e. -8 😲 grillväder.
Pico Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Rekommenderar Tor browser, den funkar bra så länge man aktiverar cookies och historik. Då kommer man fram på de flesta ställen... Och där försvann anonymiteten... varför inte bara köra Firefox rakt av istället då?
Gäst Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Och där försvann anonymiteten... varför inte bara köra Firefox rakt av istället då? Ja men det går ju inte logga in på ett flertal ställen om man inte har cookies på.
Pico Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Ja men det går ju inte logga in på ett flertal ställen om man inte har cookies på. Ja, alltså jag skiter i vilket... Tänkte bara att den anonymitet som du nämnde som argument är borta. 1
Gäst Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Slängde iväg en fråga om det verkligen stämmer (gällande cookies och Tor) på sweclockers...
Gäst Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Ja, alltså jag skiter i vilket... Tänkte bara att den anonymitet som du nämnde som argument är borta. Fått detta svaret: "Nja det blir lättare att spåra webbläsaren, du får väl surfa på en site i taget, rensa bort allt och starta om innan du går in på en annan site om du är rädd, det finns ju även "engångslinux" så du får en helt ny dator varje gång."
Dark Of Light Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Det här med att kunna rosta bröd är inte så dumt. Vagott med te till då.
Dark Of Light Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 (redigerat) Kaffe på teet? Ja, varför inte eller? 😕 Redigerat 7 januari 2016 av Dark Of Light
Recommended Posts