Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Ytterligare en porta/vardagsrumsinspelnig från förr då det mesta var analogt.

Denna är en av mina favoriter från den tiden. Ett annat stilgrepp, mindre renodlad metal, mer romping stomping stonerrock. Lite annan approach med sången också, något jag jobbade med. Olika röster. Denna blev lite ofrivilligt startskottet till det då jag var sjuk då sången skulle läggas. Feber och hosta, jag hörs hosta till nästan i takt vid 0,19 😆

https://soundcloud.com/user-78130018/another-clown-in-the-crowd

Link to comment
Dela på andra sajter

Ytterligare en porta/vardagsrumsinspelnig från förr då det mesta var analogt.

Denna är en av mina favoriter från den tiden. Ett annat stilgrepp, mindre renodlad metal, mer romping stomping stonerrock. Lite annan approach med sången också, något jag jobbade med. Olika röster. Denna blev lite ofrivilligt startskottet till det då jag var sjuk då sången skulle läggas. Feber och hosta, jag hörs hosta till nästan i takt vid 0,19 😆

https://soundcloud.com/user-78130018/another-clown-in-the-crowd

nice 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu drar jag hem! Köpa ett frihjul och en cykelhängare på vägen. Även mat ska inhandlas

Julen är över och brukar vara relativt fri här 😳😛

var -34 när jag körde hem 😳

Nu e de helg! Igen! 😄

Pazo de Luca ☺️

Ja, helg är det de e de de e. -8 😲 grillväder.
Link to comment
Dela på andra sajter

Rekommenderar Tor browser, den funkar bra så länge man aktiverar cookies och historik. Då kommer man fram på de flesta ställen...

Och där försvann anonymiteten... varför inte bara köra Firefox rakt av istället då?
Link to comment
Dela på andra sajter

Och där försvann anonymiteten... varför inte bara köra Firefox rakt av istället då?

Ja men det går ju inte logga in på ett flertal ställen om man inte har cookies på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, alltså jag skiter i vilket... Tänkte bara att den anonymitet som du nämnde som argument är borta.

Fått detta svaret:

"Nja det blir lättare att spåra webbläsaren, du får väl surfa på en site i taget, rensa bort allt och starta om innan du går in på en annan site om du är rädd, det finns ju även "engångslinux" så du får en helt ny dator varje gång."

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...