DenGode Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 Vilka håller du på nu då? Det är massor av vurpor i cykeln. Snart är det handboll.
Dark Of Light Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 (redigerat) Ja, vi hade nån diskussion om det där. Man hittar en del konstiga saker på nätet. Det här är Sweden Hills i Japan. http://www.mymodernm...do-sweden-hills 😳 Ja, djävlar... only in Japan... Jag vet inte med er men jag kan gå igång något så ini på sådant här. En dokumentär i 10 delar om Gus Grissoms återfunna Mercury kapsel som försvann oturligt till havs. Intressant med "jymmden" överhuvudtaget. De lyckades hitta kapseln, bärga den och den finns numer restaurerad på museum i USA. Bara för att ge lite perspektiv i tröga forumproblem här alltså.... 😑 https://www.youtube.com/watch?v=v4ZdZDvx4-o&index=1&list=PL4553A0BB5BFA6740 Redigerat 10 april 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 Vilka håller du på nu då? Det är massor av vurpor i cykeln. Snart är det handboll. Luleå!
Dark Of Light Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 Varför ville man ha upp den där burken? Förutom den rent historiska biten så fanns väl en förhoppning att lösa mysteriet med den bort sprängda luckan.
slejnard Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 2-2. Sudden!!! Stundar... Vi ska se huntsman Winters war sen 😑 På bio 😑 Funkar forat nu?!?!? 😕
Dark Of Light Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 Funkar forat nu?!?!? 😕 Såg lovande ut ett tag men. Näeh... bara en liten stund.Tänkte väl det. 😑
Dark Of Light Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 Jag tror att det är alldeles omöjligt att ordna! Finns inte i denna föreställnings världen helt enkelt. Ett olösligt problem. Ett mirakel skulle i så fall behövas, så för att förtydliga. Nej, det är helt orimligt att någon vanlig människa skulle kunna fixa problemet. Kanske en ovanlig människa. Nej, inte ens Kikki. Kanske Mowgli, men inte Kikki. Eller kanske om man använde alldeles obegränsat med datakraft. Kanske i framtiden, efter någon tidsresa eller så. Kanske vecka 43, kanske nästa Fredag, kanske om 100 år. Men nu? Nej, det går inte förstår ni väl. Så det enkla svaret lyder således som följer; ICKE! Detta är en alldeles för svår fråga för hela mänskligheten att knäcka.
drloop (oregistrerad) Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 (redigerat) Jämn match Slej. Jag har inga naglar kvar. Redigerat 10 april 2016 av drloop
Neosus Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 Jag tror att det är alldeles omöjligt att ordna! Finns inte i denna föreställnings världen helt enkelt. Ett olösligt problem. Ett mirakel skulle i så fall behövas, så för att förtydliga. Nej, det är helt orimligt att någon vanlig människa skulle kunna fixa problemet. Kanske en ovanlig människa. Nej, inte ens Kikki. Kanske Mowgli, men inte Kikki. Eller kanske om man använde alldeles obegränsat med datakraft. Kanske i framtiden, efter någon tidsresa eller så. Kanske vecka 43, kanske nästa Fredag, kanske om 100 år. Men nu? Nej, det går inte förstår ni väl. Så det enkla svaret lyder således som följer; ICKE! Detta är en alldeles för svår fråga för hela mänskligheten att knäcka. Jag svara ja på den... frågan. 😳 Ingenting är omöjligt det tar bara lite läääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääängre tid. 😏😑
Dark Of Light Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 Ingenting är omöjligt det tar bara lite läääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääängre tid. 😏😑 Du menar att man får väääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänta?
Neosus Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 (redigerat) Som man alltid får göra!! 😏😑😱😊 edit: glömde man Redigerat 10 april 2016 av Neosus
slejnard Postat 10 april 2016 Postat 10 april 2016 Jämn match Slej. Jag har inga naglar kvar. Jupp det var jämnt. Filmen var riktigt bra!
Recommended Posts