Dark Of Light Postat 6 januari 2016 Postat 6 januari 2016 Förr förfrös man. Frös före alltså, efter var det bara mest kallt 😑 GuNatti.
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2016 Postat 6 januari 2016 Sådärja! Nu har jag krånglat med datorn enda sedan mitt förra inlägg. Tänkte att jag skulle flytta ner den till sovrummet/studion och spela in något lite snabbt, bara för att komma igång. Lyckades dock hälla kaffe tangentbordet och fick gå och låna ett annat av min systerson. Väl hemma så startade ju inte datorn såklart, vilket jag ju visste är något av en risk med den, eftersom den krånglat så mycket. Hade läst på nätet att det kund hjälpa med ett kraftigare nät agg så jag skruvade i ett som jag köpt för att se om jag fick fart på buren med. Funkade inte det heller. Så nu har jag spammat datorn tills den gav upp och startade. Så nu får jag välja mellan att låta burken stå på eller riskera att den inte startat igen. 😏😐
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2016 Postat 6 januari 2016 Jaha!? Vart har jag gjort av USB-doglen till Cubase nu då... 😐 :mellow: 😳 :blink: 😱 :ph34r: 😠 :angry: 🙁 :(
k9 (oregistrerad) Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Sådär ja! Nu kan jag spela in igen men det låter så hemskt när jag sjunger att jag får satsa på instrumentalt tills jag får hyfsad koll på sången. 😄
k9 (oregistrerad) Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 -19 här. Har pulat med musik hela natten. SÅ god morgon och sov så gott, för min del just idag. 🙂
Pazo Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Och cyklat till jobbet för första gången. Första turen jag tar på nya cykeln också Allt gott 😑
Dark Of Light Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Och cyklat till jobbet för första gången. Första turen jag tar på nya cykeln också Allt gott 😑 Det var på tiden... kaffet alltså. Cykla? Är inte det lite äventyrligt så i snön?
Pazo Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Jo det var ganska äventyrligt! Men har en bestämt sig för att börja cykla till jobbet så måste en ju köra 100%. Under studenttiden så cyklade en ju jämt på vintrarna med å det gick ju bra. Var dock tyngre att cykla på snö än vad jag mindes 😛
Neosus Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 😄 Jag kände en gammal gubbe som cyklade jämnt! Året runt! I norrland dessutom! Fyfasiken! 😱
Dark Of Light Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Ja, jag har rasat som fan... inte i vikt dock 😱 Dubbdäck? Bättre än sommardäck lite mer tungtrampat dock. lurt det där när cykelfan bara försvinner under en i halkan, man hinner inte göra ett skvatto.
Pazo Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Nä inga dubbdäck. Kör ganska lugnt när det blir dags för tvära svängar. 😛
Neosus Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Jag föredrar att sitta i en varm och gosig bil i dessa kalla dagar. Bra för miljön? Nej men gott för min kalla själ! 😱😕😊
Overkill Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Är det inte svinkallt i Stockholm också? Jag gav vika och tog bilen när temperatur.nu sa -18. Hatar ändå miljön.
Gäst Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Vilken webbläsare använder ni? Jag kör med Tor browser. Anonym och gömd...
Gäst Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Rekommenderar Tor browser, den funkar bra så länge man aktiverar cookies och historik. Då kommer man fram på de flesta ställen...
Micke H Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Är det inte svinkallt i Stockholm också? Jag gav vika och tog bilen när temperatur.nu sa -18. Hatar ändå miljön. -13. Jag håller mig inomhus idag.
Recommended Posts