DenGode Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Undrar om det är vanligt att svenska låtar spelas in på utländska språk?
Dark Of Light Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Undrar om det är vanligt att svenska låtar spelas in på utländska språk? Tjocksmåckstjocke gjorde ju en "engelsk" version av sin Gulligullan fast den kanske räknas som konstiga språk? Man får komma ihåg att Sverige är ett "pop-land" och nyfikenheten är säkert stor från utländska artister att hitta någon låt som inte är översatt ännu och därigenom kanske få en hit. Tandläkaren imon kl 9 😑 pd 😑 Hål?
DenGode Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Fy fan för tandvärk. Vart tog Staffan Hellstrand vägen förresten?
Neosus Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Ok, gjorde en musikvideo till come together. Simpel inspelad i hemstudion! http://youtu.be/eTksTP4Rg84 Mysig version banne mej!! jag gillar´t! Bra jobbat!
Dark Of Light Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Fy fan för tandvärk. Vart tog Staffan Hellstrand vägen förresten? Han lever och frodas.
DenGode Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Han lever och frodas. Nytt album. Jag har inte hört ett ljud om detta. Han var ju störst i Sverige.
slejnard Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Mysig version banne mej!! jag gillar´t! Bra jobbat! En tacker! Kul att höra 🙂. Tycker att bildkvaliteten blev bra med iPhone 6s! Sen gjorde jag videon i reaoer. Det funkar! Man ser en liten ruta å mutar bara ljudet. 🙂 Godnatt 😑
slejnard Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Mysig version banne mej!! jag gillar´t! Bra jobbat! En tacker! Kul att höra 🙂. Tycker att bildkvaliteten blev bra med iPhone 6s! Sen gjorde jag videon i reaper. Det funkar! Man ser en liten ruta å mutar bara ljudet. 🙂 Godnatt 😑
slejnard Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Mysig version banne mej!! jag gillar´t! Bra jobbat! En tacker! Kul att höra 🙂. Tycker att bildkvaliteten blev bra med iPhone 6s! Sen gjorde jag videon i reaper. Det funkar! Man ser en liten ruta å mutar bara ljudet. 🙂 Godnatt 😑
DenGode Postat 7 april 2016 Postat 7 april 2016 Ok, gjorde en musikvideo till come together. Simpel inspelad i hemstudion! http://youtu.be/eTksTP4Rg84 Countdown to Ecstasy där i skivbacken jämte en KISS-platta. Vad har du för system?
slejnard Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Countdown to Ecstasy där i skivbacken jämte en KISS-platta. Vad har du för system? En gammal technics köpt beggad. Funkar bra men skivan går liiiiiite för fort
slejnard Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Countdown to Ecstasy där i skivbacken jämte en KISS-platta. Vad har du för system? En gammal technics köpt beggad. Funkar bra men skivan går liiiiiite för fort
Micke H Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 NU JÄVLAR BLIR DET TJAT! Fan, bara tre inlägg? Laaame. 🙁
Recommended Posts