Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Extra fnattigt forum idag, med väldigt många likadana inlägg i storforum... och jag är trasig va?

Bra teorier dol 😄

Sov normalt inatt som för det mesta.

Ja, jag försöker... men vad vet jag. Jag är bara en enkel nuppolog. ☺️

Kpd?

Postat

Nyhet i Corren - ""Orgasmens kyrka" får inte lov att registrera sig som ett trossamfund".

Kanske som kal-sång-förbund?

Postat (redigerat)

Nyhet i Corren - ""Orgasmens kyrka" får inte lov att registrera sig som ett trossamfund".

Kanske som kal-sång-förbund?

Jag tycker de ska orgasminera sig i en enad y-front mot patriar-kateterns förtryck. Låt oss mötas till en meningsfull kisskution och enas kring våra underbara bara underliv. Helt utan bruna motiv, att få tillsammans ejakulera fram till en utlösning. Ska det vara så förbannat svårt? Redigerat av Dark Of Light
Postat

Många kommuner har slogans. De flesta är måttligt roliga- Gillar dock Säters "Jag är tokig i Säter". Nu har den dock blivit JO-anmäld för förtal.

Åtvidaberg har haft flera olika. Från "Åtvidaberg - trädgårdsstaden", som faktiskt betydde något även om det inte var riktigt sant, till nuvarande "Läge för lycka", som jag inte tycker är så jäkla dåligt som jag tyckte från början.

Vad har ni för slogans?

http://kommunslogans.forts.se/kommun-a-o/

Postat

Många kommuner har slogans. De flesta är måttligt roliga- Gillar dock Säters "Jag är tokig i Säter". Nu har den dock blivit JO-anmäld för förtal.

Åtvidaberg har haft flera olika. Från "Åtvidaberg - trädgårdsstaden", som faktiskt betydde något även om det inte var riktigt sant, till nuvarande "Läge för lycka", som jag inte tycker är så jäkla dåligt som jag tyckte från början.

Vad har ni för slogans?

http://kommunslogans....se/kommun-a-o/

Där jag kommer ifrån - Dit vägarna bär

Där jag bor nu - En kraftfull kommun

Postat

Där jag kommer ifrån - Dit vägarna bär

Där jag bor nu - En kraftfull kommun

Knutpunkt och vattenkraft alltså? Det finns ju nån slags tanke då.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.