Dark Of Light Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 (redigerat) Fackermåckah, fix teh längstah. No more läggings in teh fåroomz pleezeh. It´s åll fåckoppt med deläi in der inlägg. Fåckinhällspitsch.... dämmith! Ämäitsing så länge sedan teh fel uppkom. Syntax error va? 😮 Redigerat 4 april 2016 av Dark Of Light
CHAE Postat 4 april 2016 Trådstartare Postat 4 april 2016 Fackermåckah, fix teh längstah. No more läggings in teh fåroomz pleezeh. It´s åll fåckoppt med deläi in der inlägg. Fåckinhällspitsch.... dämmith! Ämäitsing så länge sedan teh fel uppkom. Syntax error va? 😮 DoL är trasig 🙂
Neosus Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 "Byron Ritchie spelade med brutet revben i kvalet" Det går vilt till! ...man spelar ju normalt med klubbor va? 😲🤪😱
Algotezza Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 "Kondomen som kramas" som det hette? Fanns XL också. Norrsken. På TV. Har aldrig sett iRL...
DenGode Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Fanns XL också. Har aldrig sett iRL... 1. You wish. 2. Inte jag heller.
DenGode Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Det där är väl inte mamba? Det är mera , typ, boa constrictor.
Dark Of Light Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Här ser man ofta norrsken! Vad är det för kondom? 😳 Riktiga karlar använder svarta sopsäckar 😑
Neosus Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Norrsken har man sett! Norsken har man oxå sett! Vad har DU sett? 😲
slejnard Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Elvis! Har en skum ibland återkommande upplevelse när jag sover. Kallas väl ibland för astral resa. Känns som att själen dras ur kroppen neråt bakåt ut genom kroppen och sen åker med en väldig fart. Både lustfyllt o skräckinjagande. Hade det inatt bl.a.
slejnard Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Sen vaknar jag å kan inte röra mig under några sekunder
Dark Of Light Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 2 teorier där. Antingen fiser du i sömnen helt enkelt och blir liksom bedövad av aromen. Eller så har detta att göra med di därna aliensen rotade runt i röven på dig tidigare. Fantom anal probing helt enkelt.
Recommended Posts