slejnard Postat 3 april 2016 Postat 3 april 2016 Varte! Varte! Är forat xtra segt söndagar??? Varte! Är forat xtra segt söndagar??? Varte! Är forat xtra segt söndagar??? Varte! Är forat xtra segt söndagar??? Varte! Är forat xtra segt söndagar???
Dark Of Light Postat 3 april 2016 Postat 3 april 2016 😐 Alltid extra segt. Hade forat varit en kola hade det varit en succé.
Dark Of Light Postat 3 april 2016 Postat 3 april 2016 (redigerat) Har jag sagt att jag tycker att det är ganska tröttsamt... ja inte med kola utan att forat är segt som ett... eller inte ett heller, utan mer som en hel påse... ja inte påsen då utan kolorna i den påsen som visserligen kan vara seg den oxo... kolapåsen då ingen annan påse... vi skiter i påsen och tänker vidare på kolorna... eller ja det är ju valfritt egentligen.... ja, skitandet i påsen alltså... kan ju vara svårt att sikta... en tratt kanske..? fast då får det ju inte vara fast eller segt utan mer lättrinnande... ja, skiten alltså... och det är där kolorna kommer in i bilden... laxerande va, liksom. Redigerat 3 april 2016 av Dark Of Light
DenGode Postat 3 april 2016 Postat 3 april 2016 Har jag sagt att jag tycker att det är ganska tröttsamt... ja inte med kola utan att forat är segt som ett... eller inte ett heller, utan mer som en hel påse... ja inte påsen då utan kolorna i den påsen som visserligen kan vara seg den oxo... kolapåsen då ingen annan påse... vi skiter i påsen och tänker vidare på kolorna... eller ja det är ju valfritt egentligen.... ja, skitandet i påsen alltså... kan ju vara svårt att sikta... en tratt kanske..? fast då får det ju inte vara fast eller segt utan mer lättrinnande... ja, skiten alltså... och det är där kolorna kommer in i bilden... laxerande va, liksom. Kan du redigera det här inlägget så det går att läsa.
Dark Of Light Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 KAN DU REDIGERA DET HÄR INLÄGGET SÅ DET GÅR ATT LÄSA. Bättre så? 😑☺️
DenGode Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Jag ser så jävla illa. Det där inlägget blev flera meter långt med adekvat förstoring.
Recommended Posts