DenGode Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 Jag vet inte om det bara är jag men Cookie Clicker har blivit sjukt svårt sen det patchades upp, kändes det som. 🙁 Mina kak-klicks-skills är kanske inte vad dom brukade vara. Du kanske börjar få förslitningsskador?
DenGode Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 En film om onani som hjälp mot psykiska besvär? Och komedi dessutom?
Dark Of Light Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 ... och a true story! Vah... låter som en helkväll!
CHAE Postat 2 april 2016 Trådstartare Postat 2 april 2016 [...] Tänk om han får med sig en lax och blir upptäckt av vakterna?[...] Det kanske är det som kallas att "fucka ur"? 😕🙂
CHAE Postat 2 april 2016 Trådstartare Postat 2 april 2016 [...] Vah... låter som en helkväll! Du och DG kanske borde borde ha en IRL-filmdejt i kväll 🥰
slejnard Postat 3 april 2016 Postat 3 april 2016 God morgon. Kaffe på g! 🙂 inte så mycket snö kvar kanske byta däck snart?
CHAE Postat 3 april 2016 Trådstartare Postat 3 april 2016 Har inte bytt däck på 25 år. Åh min Gosh! 😮
Dark Of Light Postat 3 april 2016 Postat 3 april 2016 (redigerat) Har inte bytt däck på 25 år. Alternativ: A. Du är en anarkist som fullständigt skiter i vad däcklagar heter. B. Du åker året runt med dina 25 år gamla däck som numer är lika mjuka och följsamma som bakelit bara för att; "däcken var bättre förr". C. Du resonerar som så att; "det finns sämre folk till att byta mina däck, jag tar inte i skiten". D. Du äger ingen bil. E. Kpd. Redigerat 3 april 2016 av Dark Of Light
DenGode Postat 3 april 2016 Postat 3 april 2016 Alternativ: A. Du är en anarkist som fullständigt skiter i vad däcklagar heter. B. Du åker året runt med dina 25 år gamla däck som numer är lika mjuka och följsamma som bakelit bara för att; "däcken var bättre förr". C. Du resonerar som så att; "det finns sämre folk till att byta mina däck, jag tar inte i skiten". D. Du äger ingen bil. E. Kpd. Det var längesen jag ägde nån bil, men jag brukade lämna in bilen på den lokala vulkverkstan där min morbror gjorde det gratis.
CHAE Postat 3 april 2016 Trådstartare Postat 3 april 2016 "Kondomen som kramas" som det hette? Grahn kramas big times 🥰 4 st!! 😑 Däääämn grrrlfriend, your're going on a rampage here 😮
DenGode Postat 3 april 2016 Postat 3 april 2016 Mamba, kondomen som kramas, hette det. Men egentligen var den mest tänkt för småväxta, sades det.
CHAE Postat 3 april 2016 Trådstartare Postat 3 april 2016 Har skrivit hela tre (3) inlägg i Storforum och nu känner jag mig alldeles vimmelkantig 🤪 Hit me with dat akffe dammit! 😠
Recommended Posts