Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag vet inte om det bara är jag men Cookie Clicker har blivit sjukt svårt sen det patchades upp, kändes det som. 🙁 Mina kak-klicks-skills är kanske inte vad dom brukade vara.

Du kanske börjar få förslitningsskador?

Annons
Postat

[...] Tänk om han får med sig en lax och blir upptäckt av vakterna?[...]

Det kanske är det som kallas att "fucka ur"? 😕🙂

Postat

[...] Vah... låter som en helkväll!

Du och DG kanske borde borde ha en IRL-filmdejt i kväll 🥰

Postat

Har inte bytt däck på 25 år.

Åh min Gosh! 😮

Postat (redigerat)

Har inte bytt däck på 25 år.

Alternativ:

A. Du är en anarkist som fullständigt skiter i vad däcklagar heter.

B. Du åker året runt med dina 25 år gamla däck som numer är lika mjuka och följsamma som bakelit bara för att; "däcken var bättre förr".

C. Du resonerar som så att; "det finns sämre folk till att byta mina däck, jag tar inte i skiten".

D. Du äger ingen bil.

E. Kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Alternativ:

A. Du är en anarkist som fullständigt skiter i vad däcklagar heter.

B. Du åker året runt med dina 25 år gamla däck som numer är lika mjuka och följsamma som bakelit bara för att; "däcken var bättre förr".

C. Du resonerar som så att; "det finns sämre folk till att byta mina däck, jag tar inte i skiten".

D. Du äger ingen bil.

E. Kpd.

Det var längesen jag ägde nån bil, men jag brukade lämna in bilen på den lokala vulkverkstan där min morbror gjorde det gratis.

Postat

"Kondomen som kramas" som det hette?

Grahn kramas big times 🥰

4 st!! 😑

Däääämn grrrlfriend, your're going on a rampage here 😮

Postat

Har skrivit hela tre (3) inlägg i Storforum och nu känner jag mig alldeles vimmelkantig 🤪

Hit me with dat akffe dammit! 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.