Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😎

Tja chae! 😄

Han kör strikt ett inlägg per inloggning numera. [...]

But still; I speak so wise and I speak so true 🙂

* * *

*ti-hi*

Postat

nu tar jag snart flyget till stockholm för att se Mariah Carey i Globen, kl 19

Postat

nu tar jag snart flyget till stockholm för att se Mariah Carey i Globen, kl 19

Glöm inte.... ja, vad faen kom vi fram till? LAX! Glöm inte laxen!

While my guitar; nu med mindre dubbar, elgitarr bas å bongos!

Såja, det låter bra där. Kanske kunde man tänka sig att vänta med bongos till fösta ref. och mycket reverb på dem? Myschet bra där och gårdagen fungerar oxo. Det blir kpd!?
Postat

😆 Här vart det kyckling ris o curry sauce p d. 😳 Tänk om han får med sig en lax och blir upptäckt av vakterna? Jag tror att det finns ett nyhetsvärde hos media om en sådan händelse...

samp1e186eb5a53a9503.jpg

Postat

Grattis från mig med. Vården får klara sig ändå. När ska du börja?

Vet inte riktigt än, antagligen i slutet på april men det beror lite på när företaget jag sitter hos just nu går med på att släppa mig. Det får jag veta nästa vecka.

Postat

Jag vet inte om det bara är jag men Cookie Clicker har blivit sjukt svårt sen det patchades upp, kändes det som. 🙁 Mina kak-klicks-skills är kanske inte vad dom brukade vara.

Postat

Jag vet inte om det bara är jag men Coochie Licker har blivit sjukt svårt sen det patchades upp, kändes det som. 🙁 Mina kuk-licks-skills är kanske inte vad dom brukade vara.

😳
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.