Neosus Postat 1 april 2016 Postat 1 april 2016 Beatles drive My car Ner i diket... 😱😊 Beep-beep, beep-beep YEAH! 😎 Pling Plong! ☺️
DenGode Postat 1 april 2016 Postat 1 april 2016 😎 Tja chae! 😄 Han kör strikt ett inlägg per inloggning numera. Du har inte funderat på a day in the life?
Dark Of Light Postat 1 april 2016 Postat 1 april 2016 Kör med stompbox åxå. Kanske lite bongos skulle smaka ? Föreslog bongos sist och det gäller än. 🙂
CHAE Postat 1 april 2016 Trådstartare Postat 1 april 2016 😎 Tja chae! 😄 Han kör strikt ett inlägg per inloggning numera. [...] But still; I speak so wise and I speak so true 🙂 * * * *ti-hi*
slejnard Postat 1 april 2016 Postat 1 april 2016 While my guitar; nu med mindre dubbar, elgitarr bas å bongos! http://www.dropbox.com/s/tdg3unrkc7a1hid/LoJa%20My%20Guitar.mp3?dl=0
slejnard Postat 1 april 2016 Postat 1 april 2016 Ger er avskalad yesterday å 😎 https://www.dropbox.com/s/07u27zylugklbp6/LoJa%20yesterday.mp3?dl=0
Gäst Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 nu tar jag snart flyget till stockholm för att se Mariah Carey i Globen, kl 19
Naymari Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 Grattis! Inte hört om det kommer med... Nä, Bihar inte hört något än heller. Håller tummarna för dig!
Dark Of Light Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 nu tar jag snart flyget till stockholm för att se Mariah Carey i Globen, kl 19 Glöm inte.... ja, vad faen kom vi fram till? LAX! Glöm inte laxen! While my guitar; nu med mindre dubbar, elgitarr bas å bongos! Såja, det låter bra där. Kanske kunde man tänka sig att vänta med bongos till fösta ref. och mycket reverb på dem? Myschet bra där och gårdagen fungerar oxo. Det blir kpd!?
slejnard Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 Jo hörde att dom blir för mycket! Absolut en KPD 🙂 nu tar jag snart flyget till stockholm för att se Mariah Carey i Globen, kl 19 Trevligt. Hälsa!
Dark Of Light Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 😆 Här vart det kyckling ris o curry sauce p d. 😳 Tänk om han får med sig en lax och blir upptäckt av vakterna? Jag tror att det finns ett nyhetsvärde hos media om en sådan händelse...
Dark Of Light Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 (redigerat) Så kan det bli... 😳 Fan, det är ju nästan så att det har hänt... 😆 Redigerat 2 april 2016 av Dark Of Light
Micke H Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 Grattis från mig med. Vården får klara sig ändå. När ska du börja? Vet inte riktigt än, antagligen i slutet på april men det beror lite på när företaget jag sitter hos just nu går med på att släppa mig. Det får jag veta nästa vecka.
Micke H Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 Jag vet inte om det bara är jag men Cookie Clicker har blivit sjukt svårt sen det patchades upp, kändes det som. 🙁 Mina kak-klicks-skills är kanske inte vad dom brukade vara.
Dark Of Light Postat 2 april 2016 Postat 2 april 2016 Jag vet inte om det bara är jag men Coochie Licker har blivit sjukt svårt sen det patchades upp, kändes det som. 🙁 Mina kuk-licks-skills är kanske inte vad dom brukade vara. 😳
Recommended Posts