DenGode Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 (redigerat) Finns den med inbyggd Treo? Redigerat 1 april 2016 av DenGode Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Körde ett lyckat aprilskämt idag. Sa det var andra april. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Vilken fantastisk idé!!! 😳😆😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Jag har fått nytt jobb. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Kaffe på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Jag har fått nytt jobb. ☺️ GÖTT och kpd! Du fick jobbet du suktade efter alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Yes, det fick jag. Och det här kommer bli så jävla mycket bättre. Mycket öppnare och skönare klimat, rolig chef men framförallt - jag kommer bort från konsultrollen som visade sig inte alls passa mig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Härligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Härligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Härligt Micke h! H som i Hendrix! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Varit å hämtat sigman som de justerat. Hade bandrassel på den men nu funkar den perfekt 🙂 OBS inte aprilskämt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 The Visit idag på SVT... Kittlande tanke det där. Om det skulle komma utomjordiskt besök, vad skulle vi göra. Är helt övertygad om att vi i sann mänsklig anda skulle fucka upp allt i kommersiella/makt intressen. Oändlig energi mm, mm. Allt skulle gå fullständigt åt helv... men ändå. En annan spännande tanke vore om Jesus plötsligt skulle göra comeback. Tror ni verkligen att de troende skulle tro det det som hände? Att det verkligen vore han liksom. Jag tror att de skulle bli lite förvirrade, kanske lite bestörta att det so var en behaglig tro plötsligt blev kalla fakta. Även det där tror jag vi skulle fucka till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Joo men vahettere.. Vem är Gud? Eller.. Kung menar jag? Eller nej! JO! Va? ...eeh. iih! 😊😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Ja men du är ju begriplig i din obegriplighet. ☺️ Din pôjk är lurigare. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 (redigerat) Har ni fått in några bidrag till Svensktoppen nästa nu då? Deadline är idag. Jag har ett i Kronoberg och ett i Kalmar. 😱 Redigerat 1 april 2016 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2016 Trådstartare Dela Postat 1 april 2016 Krattis till nüa joppet, MickeH! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Thänks! ^___^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Thänks! ^___^ Grattis från mig med. Vården får klara sig ändå. När ska du börja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Man fick lite bekräftelse på sina farhågor efter programmet. Vi lär fucka upp allt... Undrar vad man skulle säga eller fråga själv om man plötsligt stötte på en främmande livsform från en annan planet? Skulle man låtsas vara lite imponerad och vara inställsam? "Öh, whoah, vad flådigt... vad drar den milen?" Eller mer personligt och inbjudande? "Kaffe? Vi kan ju längstah efteråt?" Eller ska man gå på lite framfusigt? "Hö, hö, några femalez ombord?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Jag tror inte att de skulle behöva ställa alla dessa frågor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 (redigerat) "Kaffe på de?" Viktigaste frågan när man får främmande. Redigerat 1 april 2016 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Har ni fått in några bidrag till Svensktoppen nästa nu då? Deadline är idag. Jag har ett i Kronoberg och ett i Kalmar. 😱 Grattis! Inte hört om det kommer med... "Kaffe på de?" Japp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Okej ny låt ny mix ny chans. Hur ska jag gå vidare? Vad är bra resp dåligt? Snålade på dubbarna. Hur är mixen etc? http://www.dropbox.com/s/o56t02ww5rnrgvo/LoJa%20Drive%20my%20car.mp3?dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 (redigerat) Okej ny låt ny mix ny chans. Hur ska jag gå vidare? Vad är bra resp dåligt? Snålade på dubbarna. Hur är mixen etc? http://www.dropbox.c...my car.mp3?dl=0 JAAH! Verserna sitter som en fläsksvål i marmorväggen. Dra ner (är det din fru?) dubben något mer i ref. bara så det kan förnimmas. Som det är nu är skillnaden stor mellan vers o ref. Kanske kan reverb hjälpa på den andra rösten för att göra det lite diffust. Bra skit, gillar röstenergin i verserna. Lite Lennon skråligt sådär, mycket bra. Din röst bär utan dubb o jox!!!! Då återstår frågan, förutom den försiktiga tamburinen, mer percussion? Kanske har någon annan någon idé? BRA! Redigerat 1 april 2016 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Bra förslag dol o tack för feedback. Reverb var bra förslag på kören. Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Kör med stompbox åxå. Kanske lite bongos skulle smaka ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Vad är det för låt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Beatles drive My car Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april 2016 Trådstartare Dela Postat 1 april 2016 Beep-beep, beep-beep YEAH! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts