slejnard Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Jaså!? 😮 Vart inge inspelning 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Förlåt. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Kanske fortsätta med Beatles då? Lägga elgura bas å percussion? Ta bort dubbar? Eller också kan du säga att det är bra som det är och be oss dra åt helvete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 😆 Ja, helt rätt! Vilka tror vi att vi är egentligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 (redigerat) Känns som det är samma nyheter som vevas runt i media. Det var inte sååå länge sedan ynglingar med andra värderingar "skojade till det" i grupp på en färja med sexuella förtecken. Dessa djävla färjor.... måste vara ett halvt helvete att arbeta på sådana? Fylla, misshandel, våldtäkter, piss och kräks överallt... Vad är det som gör att folk fullständigt stänger av hjärnan när det vankas lite alkohol? Nu är detta ungdomar visserligen och ja jag har också varit ung men sådär har jag då aldrig... Detta samt brandbombande ungdomar på glid ocen misstänkt bomb på Landvetter. 🙁 DG du som är gammal på riktigt, var det bättre förr? Äh... ibland går bara luften ur för Darkis.... (skakar uppgivet på huvudet)... Redigerat 31 mars 2016 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Mina fötter luktar skunk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Jag undrar om Yoda skulle vara en bra standup-komiker? Leverera poängen innan "setupen" han skulle... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Känns som det är samma nyheter som vevas runt i media. Det var inte sååå länge sedan ynglingar med andra värderingar "skojade till det" i grupp på en färja med sexuella förtecken. Dessa djävla färjor.... måste vara ett halvt helvete att arbeta på sådana? Fylla, misshandel, våldtäkter, piss och kräks överallt... Vad är det som gör att folk fullständigt stänger av hjärnan när det vankas lite alkohol? Nu är detta ungdomar visserligen och ja jag har också varit ung men sådär har jag då aldrig... Detta samt brandbombande ungdomar på glid ocen misstänkt bomb på Landvetter. 🙁 DG du som är gammal på riktigt, var det bättre förr? Äh... ibland går bara luften ur för Darkis.... (skakar uppgivet på huvudet)... Vad ska man säga. Ett samhälle är lättare att förstå sig på när det är mer homogent. Ja. Det var väl allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Eller också kan du säga att det är bra som det är och be oss dra åt helvete. 😄 Nädå det är bra med input! Är mitt i processen med inspelandet så det är bra med tips. Bas är svårt. McCartney är ju grymt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 mars 2016 Trådstartare Dela Postat 31 mars 2016 [...] Fylla, misshandel, våldtäkter, piss och kräks överallt... [...] Låter som en helt vanlig löningshelg på krogen... ☺️😑 Skämt åsido; de här ungdomarna skulle ju enligt egen utsago "fucka ur" och nog fan har de "fuckat ur" rejält; nu blir de förmodligen dömda för våldtäkt. Det kan de ha, de jävlarna... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Låter som en helt vanlig löningshelg på krogen... ☺️😑 Skämt åsido; de här ungdomarna skulle ju enligt egen utsago "fucka ur" och nog fan har de "fuckat ur" rejält; nu blir de förmodligen dömda för våldtäkt. Det kan de ha, de jävlarna... 😠 Mmm... Såg inslaget och det är ju bra djävla ironiskt egentligen. De figurerar dessutom i en mordutredning... Ja, jösses... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Aftonbladet hade ju lyckats intervjua dom innan avresan och lagt ut en film. Den försvann prompt när båten kom tillbaka in i hamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Mmm... Såg inslaget och det är ju bra djävla ironiskt egentligen. De figurerar dessutom i en mordutredning... Jaha. Jag ligger visst efter. Jag har inte varit inne på flashback i dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Ja, som vanligt ligger ju allt ute redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 31 mars 2016 Dela Postat 31 mars 2016 Om man orkar ta sig igenom allt rasistskit så är det faktiskt där sanningen poppar upp fortast när det gäller sådana här saker. Det gäller bara att kunna urskilja den bland alla lögner och felspekulationer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Morn! Helt slutat med kaffe 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 influensan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 va gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Hittills har jag sett aprilskämt med Webhallen och MovieZine. Har ni sett några? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 https://www.youtube.com/snoopavision?v=WNJPJ4JwHeE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Okej, den var lite rolig. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Å slutat snusa 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Johodå såatte.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Jag har oxå slutat med kaffe... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 stay with me - sam smith Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2016 Dela Postat 1 april 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts