Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Hur är det annars?

Annars är det lite sådär. Gamla demoner gör sig påminda men har ätit gott och umgåtts med bra folk samt vädret har varit heelt ok. Så synd o klaga egentligen.

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

Annars är det lite sådär. Gamla demoner gör sig påminda men har ätit gott och umgåtts med bra folk samt vädret har varit heelt ok. Så synd o klaga egentligen.

Rätt bra ändå. Vet inte så mycket om vilka gamla problem du har.

Dela på andra sajter

Sugen att se. Bra? Blivit väldigt nedskriven.

Jo hundraåringen är bra! 😄

Ska iväg på midnattsmässa börjar 23.30 😮

Lite färskt ännu, ska sova på saken. Tyckte nog att de äntligen fått till Batman ordentligt, en hård och kärv djävel och en massa cgi effekter. Luta nog åt bra hållet. Det märks att det hela är en förberedelse för kommande Lagens Väktare filmer.

Midnattsmässa? Stäng fönster och dörrar ordentligt, det blir så lätt korsdrag.

Dela på andra sajter

Så ini och inte kom de in till tvättstugan heller. Story upplägget påminner ju en hel del om Forrest Gump, en snubbe som är med och förändrar historien och träffar en del kändisar. Väldans bra gjort med tanke på att det är en svensk film och ingen Hollywood produktion.

Dela på andra sajter

Är du troende?

Jag vet inte vad jag ska tro men tycker att det är intressant med religion och andlighet. Bibeln och Jesus har många bra tankar även om Gud kunde vara en hård jävel ibland. ☺️. Att det finns godhet och ondska kan vi ju säkert vara överens om. Så ja jag är troende men inte utövare. Att behandla andra som man själv vill bli behandlad är nog det bästa mottot!

Lät ju spännande med filmen där dol och hoppas du får må bra.

Dela på andra sajter

Jag lär nog inte råka ut för några vägpirater här, men häromdagen var det en tjej här som ville sälja blommor. Jag har läst i Corren att det finns några som rånar folk på det sättet. Tjejen tar sig in i lägenheten och släpper sedan in någon som stjäl. Hon var inte så särskilt påstridig dock. Jag till hör kanske inte målgruppen.

Redigerat av DenGode
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.