DenGode Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Nu blir det hundraåringen. Har inte sett den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Jävligt bra smink. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Ja den är lysande, vänta tills han hamnar i koncentrationsläger. Hans korkade polare är omåttligt rolig. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Ja den är lysande, vänta tills han hamnar i koncentrationsläger. Hans korkade polare är omåttligt rolig. ☺️ Hur är det annars? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Så, då har man sett Batman vs Superman-Dawn of Justice. Sugen att se. Bra? Blivit väldigt nedskriven. Jo hundraåringen är bra! 😄 Ska iväg på midnattsmässa börjar 23.30 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 (redigerat) Hur är det annars? Annars är det lite sådär. Gamla demoner gör sig påminda men har ätit gott och umgåtts med bra folk samt vädret har varit heelt ok. Så synd o klaga egentligen. Redigerat 26 mars 2016 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Annars är det lite sådär. Gamla demoner gör sig påminda men har ätit gott och umgåtts med bra folk samt vädret har varit heelt ok. Så synd o klaga egentligen. Rätt bra ändå. Vet inte så mycket om vilka gamla problem du har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Sugen att se. Bra? Blivit väldigt nedskriven. Jo hundraåringen är bra! 😄 Ska iväg på midnattsmässa börjar 23.30 😮 Lite färskt ännu, ska sova på saken. Tyckte nog att de äntligen fått till Batman ordentligt, en hård och kärv djävel och en massa cgi effekter. Luta nog åt bra hållet. Det märks att det hela är en förberedelse för kommande Lagens Väktare filmer. Midnattsmässa? Stäng fönster och dörrar ordentligt, det blir så lätt korsdrag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Ska iväg på midnattsmässa börjar 23.30 😮 Är du troende? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Vad han super, hundraåringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 mars 2016 Dela Postat 26 mars 2016 Så ini och inte kom de in till tvättstugan heller. Story upplägget påminner ju en hel del om Forrest Gump, en snubbe som är med och förändrar historien och träffar en del kändisar. Väldans bra gjort med tanke på att det är en svensk film och ingen Hollywood produktion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 Är du troende? Jag vet inte vad jag ska tro men tycker att det är intressant med religion och andlighet. Bibeln och Jesus har många bra tankar även om Gud kunde vara en hård jävel ibland. ☺️. Att det finns godhet och ondska kan vi ju säkert vara överens om. Så ja jag är troende men inte utövare. Att behandla andra som man själv vill bli behandlad är nog det bästa mottot! Lät ju spännande med filmen där dol och hoppas du får må bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 ☺️ och kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 kpd på d e d Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 kpd på d e d Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 KPD japp 😑 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 Jahajah, ja just d. D e d d e, k p d d e d. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 Jag somnade på soffan och missade slutet. Dog gubben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 Nej fan, han sitter på en strand i Bali och dricker paraplydrinkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 Nej fan, han sitter på en strand i Bali och dricker paraplydrinkar. Det borde man ju ha begripit. Det står i expressen i dag om att de har en uppföljare på g. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 Själv är jag väl agnostiker. Tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 Ett säker vårtecken. Det börjar komma in myror. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 Så länge inte vägpiraterna kommer in så... men det är väl endast en tidsfråga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 (redigerat) Jag lär nog inte råka ut för några vägpirater här, men häromdagen var det en tjej här som ville sälja blommor. Jag har läst i Corren att det finns några som rånar folk på det sättet. Tjejen tar sig in i lägenheten och släpper sedan in någon som stjäl. Hon var inte så särskilt påstridig dock. Jag till hör kanske inte målgruppen. Redigerat 27 mars 2016 av DenGode Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 Det är hemskt som de bär sig åt di dära... Utnyttja gamla människor på detta vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 mars 2016 Dela Postat 27 mars 2016 JAAAAAAAH!? KAFFE!!!!!!!!! N-N-N-N-N-N-NUUUUUUH! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts