Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Farsafri? Frågar du om min pappa gått bort?

Intressant tolkning. Pappaledig kanske det heter?

Edit igen - Hoppas far din mår bra.

Redigerat av DenGode
Annons
Postat

Nämen Klad Påskh då, krappar 😑☺️

Postat

Nämen Klad Påskh då, krappar 😑☺️

Detsamma. Även om det bara är långfredag imorrn. Jesus hade nog inte så jävla roligt. När man tänker efter.

Postat

Hej!

Memphan tittar in. Vad händer annars? Läget med krapparna? ☺️

Har inte haft tid att längsta på länge, too much stuff going on. Träffar fortfarande tjejen mycket, känns lovande, är kär 😄

Mr Gode är online, hur är livet?

Postat

Hej!

Har inte haft tid att längsta på länge, too much stuff going on. Träffar fortfarande tjejen mycket, känns lovande, är kär 😄

Hej. Tid? Det tar fem minuter emellanåt. Jodå. Det är rätt bra. Håller på att gå över på insulin mot min diabetes i stället för piller. Något jag uppenbarligen skulle ha gjort för många år sedan.

Postat

Hej!

☺️ Se där ja. Here you go again, kul med tjejen där. Hoppas den resan blir bättre på alla sätt! Det blir en kpd!
Postat

Uppe sent i dag?

😛 Mm. Min nuvarande medicinering gör mig rätt rätt så pömsig mest hela tiden. Det blir en del tidiga kvällar + det händer inget dramatiskt här ändå ☺️

Såg nyss Birdman. Skum film men rätt hyfsad!

Ja visst är den skum. Gillar den verkligen, speciellt med liknelserna till Keatons eget liv efter hans Batman sejour.
Postat

Memphis!! 😮🥰

Kul att se dig. Låter som att livet leker 😄

Postat

☺️ Se där ja. Here you go again, kul med tjejen där. Hoppas den resan blir bättre på alla sätt! Det blir en kpd!

Men vilken tjej är det? Var det inte nån som var besvärlig?

Postat

😛 Mm. Min nuvarande medicinering gör mig rätt rätt så pömsig mest hela tiden. Det blir en del tidiga kvällar + det händer inget dramatiskt här ändå ☺️

Själv har jag blivit lite piggare sedan jag började med insulinsprutor i stället för piller. Blodsockret har gått ner lite. Skulle nog ha börjat med detta för flera år sen.

Postat

☺️ När kan man chatta loss i ditt chattställe igen där man kan chatta om man är chattsugen?

Den borde fungera nu, någonting hände när dom pekade om domänen...jag är i kontakt med serverleverantören nu.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.