Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tjena. Läget?

Mors.

Det går an 😑

Fan, jag har laddat ner så jävla mycket porr att min dator har fått HIV-virus. 🙁

😮🙁

Postat

Jaha. Nä. Jag bara parafraserade (heter det så) ett gammalt talesätt. Nu är man i hatten igen ja.

Nä. Du är nog igen kåtbock. Du är nog bara onödigt viril.

😛

Så du menar att bara för att Antony and the Jonhsons släpper en ny låt så vill du spränga sönder dig...? 😳

Är det någon sorts terror-statement från din sida?

Å andra sidan så är ju det rätt så trendigt 😑

Fan, jag har laddat ner så jävla mycket porr att min dator har fått HIV-virus. 🙁

Kåtbock!
Postat

Så du menar att bara för att Antony and the Jonhsons släpper en ny låt så vill du spränga sönder dig...? 😳

Är det någon sorts terror-statement från din sida?

Go viril.

hahah

Postat

Hos mig 😮

Ni får komma förbi på en javaniztizk rit om ni vill?!

☺️

Det blir nog lite långt att åka. Blir det några mackor?

Postat

Ett olösligt problem, som att färdas till Mars med ljusets hastighet, flyktingfrågan, varför navelludd är blått, Reinfeldt, världssvälten, lära Ulf Brunnberg att laga mat, Putin, väcka Elvis, Ullared, få Göran Persson att gå ner i vikt, tidsresor, datorer, få Kiss att sluta, blommig Falukorv och givetvis Kikki, Mowgli och religioner.

Har jag glömt något?

Kpd!

Postat

Jag ska vara hemma i påsk, bara en middag på söndag med morsan inplanerad. ^_____^ Ska bli skönt att få vara ledig ett tag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.