DenGode Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Journalistfråga i tv4. Hade du kunnat tänka dig att detta kunnat hända i Brüssel nu.
DenGode Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Ännu en fråga. Kan du säga nåt du tycker borde ha gjorts i Brüssel men inte har gjorts. Herrejävlar.
Dark Of Light Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 (redigerat) Jaha. Det blev inget hem till gården. Jag visste inte att du hade en gård 😳 Tänk vad lite man vet om gårdar när man tänker efter... Mellangård, ok. Vårtgård, ok men inte så mycket mer. Känner en som heter Midgård, gills det? Redigerat 22 mars 2016 av Dark Of Light
Micke H Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Det här ska tydligen va KISS före sminket. https://www.youtube.com/watch?v=7-02hOu9KCE Jepp, åtminstone två av medlemmarna.
DenGode Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Jag visste inte att du hade en gård 😳 Tänk vad lite man vet om gårdar när man tänker efter... Mellangård, ok. Vårtgård, ok men inte så mycket mer. Känner en som heter Midgård, gills det? Jag har hört att Pontus Gårdinger har en gård i Gårda.
Dark Of Light Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Det här ska tydligen va KISS före sminket. Vilket kom först... sminket eller kisset. https://www.youtube.com/watch?v=o-r02-oZAW4 Väldigt inlevelsefullt spelat där. Koklocka är ett underskattat instrument precis som rocktriangeln. Apropå skattat har jag också lyckats deklarera. Får tillbaka en 5000 🙂 Skatteverkets site fungerade lika bra som detta forumet i morse och förmiddags men nu fungerar det bättre så det gick bra. Det är endast längstah man kan lita på. Är det kaffe p d eller?
Micke H Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Det är endast längstah man kan lita på. Längstah vår Fader som är på Studio forum Må ditt namn hållas heligt ske din vilja i inläggen, såsom den sker i tvåan giv oss idag vårt dagliga vagott och förlåt oss vad vi hava din mamma såsom vi förlåta dem som har trollat oss och för oss icke in i frestelse Amen...vafan?
Dark Of Light Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 (redigerat) Fälgutbudet på en väldigt tidig Volvo. Eftersom fjädringen inte var uppfunnen ännu gick man så småningom, av rena bekvämlighets skäl över till... ... rundare varianter. Redigerat 22 mars 2016 av Dark Of Light
DenGode Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Korv spaghetti spenat // Karl-Alfred Ät inte för mycket bara.
Neosus Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 (redigerat) Vafför blidde det ingen u-tub?? 😠 :angry: 😠 :angry: 😑 ...eller alltså de blidde ingen när ja ville att de skulle bli de ja ville. 😕 Kaffe på de! 🙂 Redigerat 22 mars 2016 av Neosus
Recommended Posts