Neosus Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 TOP DEFINITION [/url] kkbetchh also kbetch and kkbetch ok, betch betch- heyy grl, i g2g clean my rooom. ugh my st00pid rentz dont undrstand me 🙁( grl- kkbetchh have fun faggin betch- 🙁 😳
DenGode Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Aftonbladet skriver om terrorhot inför bortamatchen mot Turkiet och folk oroar sig i kommentarsfältet. Jag höll på att skriva "vi får hoppas på en pangmatch", men besinnade mig.
Micke H Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Apropå helgens överbelastningsattacker mot svenska medieföretag.
slejnard Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Fyndade två mickar igår. SE ELECTRONICS 2200A för 1600kr. Testade nyss och det låter riktigt bra på Acke å sång! Kanonpris från nedlagd studio. Den ena helt oanvänd å den andra nån timme. Kan gå å få till fina stereoupptagningar åxå tänkte jag
Dark Of Light Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFE!
Dark Of Light Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 😏 Så fantastiskt trevligt det vore om de kunde sparka i ordning det hära forumet någon gång. Känns som en evighet sedan och fortfarande tar det en kvart (upplevd tid) att få in inläggen. Detta känns inte seriöst längre någonstans. Hur mycket av ett rymdprogram är det egentligen att shapa upp detta fjolleri. Om de inte vill ha kvar detta ställe, varför knulla ner den i dyn först? Klipp av navelsträngen med en gång istället.... Man blir förbannad! Har de provat att starta om?
Neosus Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Jag tycker att fler tar och skriver till admin om problemet så att han vet. Jag har skrivit men tänker inte skriva mer för det är egentligen lönlöst om det bara är jag som säger till. Till! 😑
slejnard Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Ska också göra det! Men läser de inte klagotrådarna? Natten ☺️
DenGode Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Jag tycker att fler tar och skriver till admin om problemet så att han vet. Jag har skrivit men tänker inte skriva mer för det är egentligen lönlöst om det bara är jag som säger till. Till! 😑 Menar du att man ska skicka pm eller skriva i trådarna? Det sistnämnda har jag gjort.
Neosus Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Menar du att man ska skicka pm eller skriva i trådarna? Det sistnämnda har jag gjort. Ja skicka PM till admin! Visa att fler än jag upplever problem.
Naymari Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Fyndade två mickar igår. SE ELECTRONICS 2200A för 1600kr. Testade nyss och det låter riktigt bra på Acke å sång! Kanonpris från nedlagd studio. Den ena helt oanvänd å den andra nån timme. Kan gå å få till fina stereoupptagningar åxå tänkte jag Najs slej! Jag personligen har blivit allergisk mot sE:s grejer. Men jag har hört många som fått till bra inspelningar med den micken. 🙂
Dark Of Light Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Jag tycker att fler tar och skriver till admin om problemet så att han vet. Jag har skrivit men tänker inte skriva mer för det är egentligen lönlöst om det bara är jag som säger till. Till! 😑 Sant men till vilken nytta? "Ska framföra detta till teknikerna" är svaret man får och man undrar vad som egentligen "händer" bakom kulisserna. Föreställ er detta som en bilverkstad. Man tänker ju onekligen på Macken. "Haddu, haddu... v-v-v-vi sa kolla påt i äftermeddah... ring mej sen". Ett i-lands problem jag vet men nog retar det upp när man ibland inte ens kommer in här och inläggen strular sedan månader tillbaka. Najs slej! Jag personligen har blivit allergisk mot sE:s grejer. Men jag har hört många som fått till bra inspelningar med den micken. 🙂 Det finns piller.
Micke H Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Är det fler än vi i Längsta som upplever problem? Jag har skrivit i tråden en gång och sen en uppföljning några veckor senare att jag fortfarande upplevde problem. Det får räcka så. 😑
Neosus Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Jo det är sant! Felet är att vi sitter här och tjattrar hela tiden och märker felen i större utsträckning än vad dom gör tror jag! x2
Neosus Postat 22 mars 2016 Postat 22 mars 2016 Jo det är sant! Felet är att vi sitter här och tjattrar hela tiden och märker felen i större utsträckning än vad dom gör tror jag! x2
Recommended Posts