Neosus Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Ja då blir man förbannad! Jag har oderland.se men är kanske lite dyrare men jag tycker det fungerar felfritt. PT
Micke H Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Ja då blir man förbannad! Jag har oderland.se men är kanske lite dyrare men jag tycker det fungerar felfritt. PT Hur kan man säga nej till ett sånt webbhotell när det står sånt här på startsidan: "Om jag skulle lämna Oderland? Knappast. De har rockat i 12 år och fortsätter rocka som webbhotell oavsett om man är amatör eller proffs. Stjärnor helt enkelt!" 😆
DenGode Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Nej, nu ska jag fan byta webbhotell, pallar inte längre. - One.com har någon slags jävla server caching-modul installerad som är sjukt svår att avaktivera! - One.com har inte en så basic modul som mod_proxy, vilket gör att min coola SPA-sida inte indexeras som den ska! 😏 Påverkar det chatten? Vad är ett
Micke H Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 När du säger chatten, menar du mitt forum? Ja, den ligger på samma domän så jag kommer få flytta över även den, men det ska inte vara några som helst problem, annat än att det kanske ligger nere några dagar.
Neosus Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Hur kan man säga nej till ett sånt webbhotell när det står sånt här på startsidan: "Om jag skulle lämna Oderland? Knappast. De har rockat i 12 år och fortsätter rocka som webbhotell oavsett om man är amatör eller proffs. Stjärnor helt enkelt!" 😆 Så äre! ☺️
DenGode Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 När du säger chatten, menar du mitt forum? Ja, den ligger på samma domän så jag kommer få flytta över även den, men det ska inte vara några som helst problem, annat än att det kanske ligger nere några dagar. Forum var det ja. Blev väl påverkad av det där chattsugen som står i signaturen eller vad det heter.
Micke H Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 http://www.independent.co.uk/news/boaty-mcboatface-could-be-the-name-of-200m-research-vessel-after-public-vote-a6942551.html 😆
Dark Of Light Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 https://www.youtube.com/watch?v=eGH9qgf--CM 😄 😆 Helvetes vad irriterad jag hade blivit...
DenGode Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Hur sjutton skriver man om en länk så att hela texten ser ut som blå länktext?
Neosus Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Då blir det ju kkk och det är ju ku klux klan! Eller som det egentligen heter; Ku Klunk Grahn! 😳
Dark Of Light Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Hur sjutton skriver man om en länk så att hela texten ser ut som blå länktext?
Dark Of Light Postat 21 mars 2016 Postat 21 mars 2016 Då blir det ju kkk och det är ju ku klux klan! Eller som det egentligen heter; Ku Klunk Grahn! 😳 Ku Klunk Grahn.
Recommended Posts