DenGode Postat 19 mars 2016 Postat 19 mars 2016 Fick ju spara ner grejer på några dvd:er när jag var tvungen att formatera om datorn. Det stod först att det skulle vara 6 st, men det tog slut efter 3 , så jag misstänker att något gick snett. Frågan är vad som händer om jag sätter i den första av dessa skivor? Kommer det att dra igång någon automatisk process man inte har koll över, eller vad?
Dark Of Light Postat 19 mars 2016 Postat 19 mars 2016 (redigerat) Kom igen. Han åt en macka. Är han pottränad tro? Vi kanske får anledning till att ge mer beröm? 😑 Pai teh vei, ai´m having bezööck teh granngirl änd ai zkhall utöva grahnzammwerkkann. Ai will googiggity that girl. Ai will gooshmoigle her gigflavity with my googoogus. Zhätz raith. Natti. 😳 Redigerat 19 mars 2016 av Dark Of Light
DenGode Postat 19 mars 2016 Postat 19 mars 2016 Pai teh vei, ai´m having bezööck teh granngirl änd ai zkhall utöva grahnzammwerkkann. Nåt slags medborgargarde, eller?
slejnard Postat 19 mars 2016 Postat 19 mars 2016 Nån mer som kände av jordbävningen? 😮 4,2 på Richter. 10 mil härifrån ut i vattnet utanför Piteå. Har visst vad jag vet känts från Pajala till Umeå
slejnard Postat 19 mars 2016 Postat 19 mars 2016 Lät som ett ufo landade på taket eller typ snöras. Men grejen är att vi inte har snö kvar på taket. Varade ca 10-20 sekunder. Ett dovt muller.
slejnard Postat 19 mars 2016 Postat 19 mars 2016 http://www.svt.se/nyheter/inrikes/jordskalv-i-norra-sverige-2
Dark Of Light Postat 20 mars 2016 Postat 20 mars 2016 Nåt slags medborgargarde, eller? Ja fan, det är ju inne numera! Nån mer som kände av jordbävningen? 😮 4,2 på Richter. 10 mil härifrån ut i vattnet utanför Piteå. Har visst vad jag vet känts från Pajala till Umeå Lät som ett ufo landade på taket eller typ snöras. Men grejen är att vi inte har snö kvar på taket. Varade ca 10-20 sekunder. Ett dovt muller. http://www.svt.se/ny...norra-sverige-2 Typiskt fall av slukhål... Hela norra Sverige kommer att åka ner som ett mjäll i avloppet. 😑 Antingen det eller så hade du gaser.
Recommended Posts