CHAE Postat 4 januari 2016 Trådstartare Postat 4 januari 2016 (redigerat) Nu har jag sett the Green Inferno. Den vart...blodig minst sagt 😱😮😑 * * * Ny PT-lek; äckliga insekter Redigerat 4 januari 2016 av CHAE
Memphis Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Otäcka filmer du ser Chae, vad e det för fel på dig. 😛 😆
CHAE Postat 4 januari 2016 Trådstartare Postat 4 januari 2016 Otäcka filmer du ser Chae, vad e det för fel på dig. 😛 😆 Åtskilligt 🙂 Sambon brukar säga samma sak med tillägget "hur fan kan du sova efteråt?" Fy fan, vad jag hatar spindlar 😮
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Spöa han! ☺️ ...nejmen hade heda! Gjorde det, den första matchen tog 15 minuter, den andra 4 till 5 timmar ungefär.. 😳 Men det var lika kul att vinna bägge. 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Jyväskyla men bodde i Karstula. Knullasjärvi. Oj, me tack mannen! Ja det är ju en portademo så sexiga trummor stod inte på dagordningen. Någon gammal trummaskin av tidigt snitt och det hörs som sagt. 😆 Det roliga med låtar från den här tiden var att de repades överhuvudtaget inte. Gitarristen & basisten gjorde en låt, spelade in det instrumentala, gav mig den på cd eller md och jag skrev text & sångmelodi för att sedan dagen efter spela in sången i, det här fallet ett vardagsrum 😛 That´s instant metal for ya´! Någon mer som börjat få reklam mitt i inläggen igen? Min dator vägrar låta mig installera adblock. Den säger att det är skadlig programvara, så jag har reklam jag med igen. Men får ni länkar inbäddade i inläggen som går till en massa reklam? Vild gissning: Nuppinnen? 😳☺️😊
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Det där ser ut att vara roligt! Det är kul, men reglerna är så många att det är bökigt att spela med dem som har alla olika expansioner till det. Han som vi spelar hos har lagt ut flera tusenlappar på spelet. 😳 Så det är extra kul och extra bökigt hos honom. 😎
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Du missade honom, din jävla sopa 😠😛 Nu fårstår jag inte? Är Pazo Memphis sopa? 😕
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Oj! Imorgon ska jag sitta barnvakt åt min ena systerdotter en halvtimme. 😱 Alltså, för att ge lite kontext åt detta: min syster bor i Grekland och jag ser varken henne eller hennes barn särskilt ofta. Men på senaste tiden har jag och Sofia, den fyraåriga systerdottern, kommit varandra ganska nära och min syster tyckte jag kunde passa henne medan hon var på en 6månaderskontroll med andra dottern. Såatte...vad gör man i en halvtimme med en fyraåring i ett litet centrum? 😱 Haha! En halvtimme går fort med barn den åldern. Det blir bara en kort stund att svara på frågor. Kan du inte svara på frågan så svara att ni får ta reda på det eller fråga någon ni känner. Annars är det bara att tillta på olika saker och fråga var ungen tyker om det ni ser. Både roande och intressant oftast.
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Så ja! Också sova jag ska, godmorgon och sov vidare ett tag till ni. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Men nu vill jag ju lägga ett inlägg om feminism och hur svårt det är att lösa ett så enkelt problem... fast orkar inte skriva så mycket som behövs för att det ska vara värt att skiva något alls. 😳😊 Fick inte sova nu. Hundarna sa att de inte hade fått någon kvällsmat, så jag gav dem mat. Men sedan så insåg jag att jag givit dem kvällsmat redan. Nu är de nyätna så jag måste ut med dem om en halvtimmer eller så. Så jag käkar frukost och går och lägger mig efter det.. 😛
CHAE Postat 5 januari 2016 Trådstartare Postat 5 januari 2016 Go' möra' längstah! -5 grader och 1,5 dm snö 😮 Nu: jobbet. Hedah! 😄
Dark Of Light Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 (redigerat) Häh, för dem i Längstah som gillar trekking e t c (jag tittar på dig, DoL); så har Helikon-Tex jävligt bra grejer. Upptäckte dem via ett annat forum för något halvår sedan och har sedan provat (och köpt) en hel massa prylar från dem; byxor, jackor, sockor, bälten, skjortor handskar o s v. Förbanne mig, det är sjukt bra grejer de har. Just sayin' ☺️ Sambon menar på att de är lite väl "militärt" stuk i fråga om färger (it's all about the drab and camo 😛 ) och vissa "funktionella detaljer" (ex tockendäringa skaljackan med blixtlås på sidorna som erbjuder snabb access till bälteshölster) och hela inramningen; "tactical line", vapen and what not på sidan men vafan, så länge prylarna håller måttet för hårt uteliv (nej, inte sådant där uteliv som ungdomarna härjar runt i) och diverse trekking så är jag nöjd 🙂 Hon har aldrig sagt något om Vertx eller 5.11-prylarna jag har though... 😲😏 Jag håller med du 😄 Något plagg har man allt tjackat därifrån back in the day. Det är numer oerhört sällan jag är ute i spenaten, det blir så med en del annat. Överhuvudtaget det mesta militära oavsett märke fungerar, det är ju gjort för att hålla i krig. Man ska inte heller underskatta M90 eller dylika detaljer heller. Slitstarkt, svinbilligt och ändamålsenligt + plus att tjejerna går igång (ja jag vet, ibland går inte hissen ända upp på dem men jag trivs ju när de är där nere) 😄 Visst kan en del saker från en del tillverkare vara ganska tactical men så länge grejerna funkar så... Speciellt jackor går ju att knalla runt i även på stan. Ofta praktiska plagg med fickor och fack till det mesta. Bär ofta en M90 camo jacka vår/höst och blir snöeländet för knepigt så kan ett par svarta M90 brallor slinka på som komplement till kängor och någon täckjacka. Helikon är bra skit. -7° här och kanske 1 dm snö. Jag ska ingenstans Redigerat 5 januari 2016 av Dark Of Light
Guitar Nilsson Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Det verkar som att nån raderar mina låtar i Soundcloudtråden. Känns som en bra anledning att helt lägga ner att vara med, och skriva på Studioforum
Dark Of Light Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Ingen Kaffe idag heller! 😮 Va, hur går det till? Det verkar som att nån raderar mina låtar i Soundcloudtråden. Känns som en bra anledning att helt lägga ner att vara med, och skriva på Studioforum 😮 Va, hur går det till?
Dark Of Light Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 (redigerat) Nilsson, menar du här eller på SC? Om det är på SC, kan det vara coverlåtar de tar bort. Enl. reglerna får man ju inte posta sådant utan tillstånd av upphovsmännen??? Har själv en cover eller rättare sagt en ombearbetning som jag tänkte publicera på SC men är lite tveksam. Å andra sidan "alla" har ju covers på sina sidor på SC, skumt. Är det här så är ju det allvarligt, eller gäller samma regler här tro? Redigerat 5 januari 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Näääääääääääeh! Nu får vi lugna ner oss här, det var ett djävla kackel! Sssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhh! HÅLL TYST, jag ser på TV!
slejnard Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Tragiskt. Fick veta idag att en kompis dött endast 31 år i en trafikolycka. Känt henne sen hon var 18. 🙁 Det verkar som att nån raderar mina låtar i Soundcloudtråden. Känns som en bra anledning att helt lägga ner att vara med, och skriva på Studioforum La upp en cover å den vart åxå raderad. Jag tror på Gud, tror jag.
Dark Of Light Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 (redigerat) Tragiskt. Fick veta idag att en kompis dött endast 31 år i en trafikolycka. Känt henne sen hon var 18. 🙁 Jag beklagar... 🙁 Så onödigt på något vis sådant där. Slej, du har PM! Jag ÄR gud! Jag tror på dig... Men inte på vad jag ser i hockeyn.... 8-3 WTF??? Tappade svennarna fullständigt gnistan igår? Redigerat 5 januari 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 En lite fråga bara. Om någon säger så här till en annan "Jag behöver inte dig i mitt liv så vill du så kan du gå." Är det inte ett sätt att be någon dra åt helvete, fast i andra ordval? Tragiskt. Fick veta idag att en kompis dött endast 31 år i en trafikolycka. Känt henne sen hon var 18. 🙁 Beklagar sorgen. 🙁 :(
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 Vilket antiklimax det blev på JVM då. 😐 Charmen och obehaget i idrottsvärlden. 😛
Neosus Postat 5 januari 2016 Postat 5 januari 2016 En lite fråga bara. Om någon säger så här till en annan "Jag behöver inte dig i mitt liv så vill du så kan du gå." Är det inte ett sätt att be någon dra åt helvete, fast i andra ordval? Beklagar sorgen. 🙁 :( Men om du inte vill gå då? 😕 Ja, beklagar sorgen, slej! Fullständigt onödigt att det händer..
Recommended Posts